Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانی گفت: وصیت‌نامه شهید «مظاهر نادری بنی» در قالب طرح بین‌المللی روح مقاومت توسط کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) بن روایت شد.

«جواد امانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: وصیت‌نامه شهید «مظاهر نادری بنی» در قالب طرح بین‌المللی روح مقاومت توسط کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) بن روایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: وصیت نامه «مظاهر نادری بنی» در فضای مجازی به صورت گسترده توسط اعضای کانون منتشر شده است.

 

وی ابراز کرد: ترویج روح مقاومت و کشف این گنجینه های معنوی (وصایای شهدا) برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی از اهداف رويداد بين المللی روح مقاومت است.

 

امانی تصریح کرد: قرآن و عترت در وصیت نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهدا از محورهای رويداد بين المللی روح مقاومت است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: رویداد بین المللی روح مقاومت به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شهید مظاهر نادری بنی فرزند نورالله در سال ۱۳۵۱ به دنیا آمد او چندین بار قدم در خاک مقدس جبهه نهاد تا اینکه سرانجام در تاریخ ۲۷ فروردین سال ۱۳۶۷ خداوند او را به حضور پذیرفت. وی در خاک فاو خالصانه به سوی پروردگار، به پرواز درآمد و نعمت بزرگ شهادت نصیبش شد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید مظاهر نادری بنی

به ولایت فقیه عشق بورزید و دستورات ولی فقیه را همیشه سرلوحه کارتان قرار دهید. به آرمان های انقلاب اسلامی معتقد باشید و راه شهدای انقلاب را ادامه دهید؛ و لحظه ای از حفظ و حراست انقلاب غافل نباشید. در نمازهای جمعه و جماعت شرکت کنید چون دشمنان از صفوف به هم فشرده مسلمین در نمازهای جمعه وحشت دارند.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رويداد بين المللی روح مقاومت وصیتنامه شهید المللی روح مقاومت وصیت نامه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، این مراسم با حضور قشر‌های مختلف مردم به یاد ۵۴ شهید شهر شاهدیه در حسینیه ثارالله برگزار شد.
 مراسمی معنوی که یک مهمان ویژه داشت. 


پیکر پاک شهید گمنامی که حال و هوای مراسم را دگرگون کرد. 


حجت الاسلام و المسلمین رفیعی سخنران ویژه این مراسم بود. 


وی در سخنانی به بیان فضیلت‌های شهدا پرداخت و گفت:خیر دنیا و آخرت و رسیدن به رستگاری میسر نمی‌شود مگر با تبعیت از فرمان الهی و اولیای الهی. 


مردم در این مراسم باردیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان بستند و اعلام کردند با پیروی از ولی فقیه زمان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی راه آن عزیزان را ادامه می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه