Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تکذیب این شایعه که "عزاداری‌ها امسال برگزار نمی‌شود" گفت: همه تلاش‌ها بر این است تا عزاداری‌ها با شکلی متفاوت برگزار شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در تبریز، در تشریح چگونگی اجرای مراسمات عزاداری محرم امسال اظهار داشت: چارچوب‌هایی برای اجرای عزاداری‌ها تعریف کرده و آن را به هیئات حسینی ابلاغ کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که پروتکل‌های ستاد ملی کرونا مبنای تصمیم‌گیری‌ها است تصریح کرد: ما تنها مسئولیت اجرا و نظارت بر حسن اجرای این پروتکل‌ها را عهده‌دار هستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تکذیب این شایعه که "عزاداری‌ها امسال برگزار نمی‌شود" اذعان داشت: همه تلاش‌ها بر این است تا عزداری ها با شکلی متفاوت برگزار شود.

وی با اشاره به این که سازمان تبلیغات در ایام کرونا از یک سازمان مناسبتی به یک سازمان اجتماعی تبدیل‌ شده است گفت: هیئات حسینی در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در موضوعاتی مانند دوخت ماسک، ضدعفونی سازی معابر، دوخت لباس ایزوله و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی پیشگام بودند.

شعبانی افزود: هیئتی‌ها در این مدت خانه‌های خود را به کارگاه دوخت ماسک تبدیل کرده و دفاتر نسیه مغازه‌ها را تسویه کردند.

امام جمعه تبریز: دانشگاه‌ها در جنگ فرهنگی رسالت سنگینی دارنداستاندار آذربایجان شرقی: دوست و دشمن می‌دانند ‌ملت ایران از ارزش‌های خود دست برنمی‌داردکمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در مجلس یازدهم تشکیل می‌شو

وی با تأکید بر این‌که عزاداران اباعبدالله(ع) در این مدت می‌توانند شعور حسینی را به نمایش بگذارند، ادامه داد: این عزیزان می‌توانند با کمک‌رسانی به کسانی که کسب‌ و کارشان آسیب‌ دیده، قسط عقب‌ افتاده یا قرض دارند، اجاره عقب‌ افتاده دارند و غیره راه و مرام مولایشان را نشان دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این که هر جا که تجمع رعایت نمی‌شود مردم از آن مکان‌ها دور شوند ادامه داد: انتظار داریم تا با همکاری مردم در این دهه و رعایت پروتکل‌های ابلاغی باعث برگزاری هر چه بهتر مراسمات دهه محرم شوند.

وی گفت: هیئت‌ها باید در سایت بیرق ثبت‌ نام کرده و از آنجا مجوز عزاداری بگیرند و هر جایی مراسم عزاداری باشد باید از سایت بیرق مجوز داشته باشد.

انتهای پیام/114/ح

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... امام جمعه اراک: غنی‌سازی عزاداری‌ها باید جای هیجانات را بگیرد امام جمعه موقت پردیس: عزاداری سالار شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود امام جمعه یاسوج: آیین‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه اراک: غنی‌سازی عزاداری‌ها باید جای هیجانات را بگیرد امام جمعه موقت پردیس: عزاداری سالار شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود امام جمعه یاسوج: آیین‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۵ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۶ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۷ قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است ۸ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است تأکید امام جمعه رشت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه محرم؛ مساجد را خالی نگذارید مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند مصاحبه | سخنگوی جهاد اسلامی:‎ سران امارات حق ندارند به جای ملت فلسطین تصمیم بگیرند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود آذربایجان شرقی سازمان تبلیغات لشکر فاطمیون عزاداری ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور