Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@15:58:14 GMT

ویسی: گفتن برو بابا کارت قرمز ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۲۶۱

ویسی: گفتن برو بابا کارت قرمز ندارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر قوانین برای همه یکسان باشد، برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان که به دلیل محرومیت از حضور روی نیمکت پیکان برای بازی با استقلال محروم است، اظهار داشت: در نیمه دوم بازی با تیم تراکتور در تبریز داور مسابقه یک خطای صددرصد را برای ما نگرفت که من از لب خط با صدای بلند گفتم خطا بود و آقای کرمانشاهی دوان‌دوان به سمت من آمد و با لحن جدی و غیر دوستانه گفت: حرف نزن که در آن فشار عصبی شده و پاسخ دادم برو بابا با این داوری و داور به من کارت قرمز نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق:دنبال قطعی‌کردن سهیمه‌آسیا هستیم

او افزود: سال‌ها است که مربیگری می‌کنیم و می‌بینیم در کنار زمین یا بیرون از این محیط از چه کلماتی استفاده می‌شود و به نظرم گفتن (برو بابا) کارت قرمز ندارد. اگر قوانین واقعاً برای همه یکسان باشد پس برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند. باید تأکید کنم رضا کرمانشاهی از داوران خوب کشورمان است و همواره ارتباط خوبی با او دارم، اما خداوکیلی خودش را جای من بگذارد فشاری که روی من است و آن صحنه‌ای که باعث شد بگویم خطا بود را ببیند بعد هم این را لحاظ کند که بالاخره من سن و سال بیشتری نسبت به او دارم و انتظار نمی‌رود با آن لحن به من بگوید حرف نزن. در هر صورت به حکم صادر شده احترام می‌گذارم با اینکه معتقدم این محرومیت حق من نیست.

سرمربی پیکان در خصوص بازی با استقلال گفت: با تیمی بزرگ و قابل احترامی بازی داریم و خوشحالم اهالی فوتبال دیدگاه مثبتی نسبت به من و تیم پیکان دارند. تیمی که هفته‌ها است نمی‌بازد و گل نمی‌خورد. این حاصل یک کار دسته جمعی در مجموعه باشگاه پیکان است امیدوارم بتوانیم برابر تیم استقلال فوتبالی خوب، منطقی و توام با کسب سه امتیاز داشته باشیم. به نظرم ما بیشتر از حریف به این ۳ امتیاز احتیاج داریم و برای به دست آوردن آن بیشتر تلاش خواهیم کرد.

سرمربی پیکان درباره اینکه آیا نگران پنالتی‌هایی نیست که در بازی‌های اخیر استقلال برای این تیم گرفته شده است، توضیح داد: اشتباه در زمین فوتبال برای مربی، بازیکن و داور همواره وجود داشته است، اما از قاضی انتظار بیشتری می‌رود. بخصوص در این مقطع از مسابقات که یک قضاوت اشتباه می‌تواند سرنوشت یک باشگاه و تعداد زیادی مربی و بازیکن را تغییر دهد. امیدوارم در ۲ هفته باقی مانده از لیگ برتر داوران برنده اصلی مسابقات باشند.

او افزود: قشری که بدون تعارف از نظر مالی بسیار کمتر از آنچه که برای آن زحمت می‌کشند و استحقاقش را دارند دستمزد می‌گیرند. ای کاش از قبل شرایطی فراهم می‌شد تا در چند هفته پایانی مسابقات داوران پشت دروازه به داور وسط کمک می‌کردند. درباره اینکه سؤال کردید نگران داوری هستم یا نه باید صادقانه بگویم به صورت کلی کمترین نگرانی‌ من داوری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین فوتبال پیکان لیگ برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!