Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:55:29 GMT

امید هافبک استقلال به حضور در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۳۱۱

امید هافبک استقلال به حضور در لیگ قهرمانان آسیا

‍‍‍‍‍‍

داریوش شجاعیان امیدوار است تیمش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال با وجود رهایی از بند مصدومیت، به دلیل اینکه سازمان لیگ مجوز همراهی آبی‌پوشان را صادر نکرد، نتوانست در لیست استقلال قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال با فیفا مکاتباتی انجام داده‌اند که با توجه به تعطیلی چند ماهه لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، بتوانند شجاعیان را به لیست تیم‌شان اضافه کنند که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند.

شجاعیان که این روزها آمادگی کاملی برای بازی کردن دارد، امیدوار است تا در شهریور ماه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود، بتواند برای استقلال بازی کند. قرار است مسئولان باشگاه استقلال لیست آسیایی تیم‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کنند و باید دید که در نهایت چه تقدیری برای شجاعیان رقم می‌خورد.

ادامه مذاکرات استقلال با کریمی

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال داریوش شجاعیان بیشتر بخوانید... شجاعیان: باید دینم را به استقلال و هوادارانش ثابت می‌کردم/ از سازمان لیگ گلایه دارم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شجاعیان: باید دینم را به استقلال و هوادارانش ثابت می‌کردم/ از سازمان لیگ گلایه دارم واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال داریوش شجاعیان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۲ رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! ۳ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۴ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۵ ناگلسمان: خوش‌شانس بودیم که به گل برتری رسیدیم/ مهار ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن کار ساده‌ای نیست ۶ رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر سانچو ۷ مهاجم منچستریونایتد در لیست خرید پاری‌سن‌ژرمن ۸ نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت ظریف: سوء‌استفاده‌کنندگان از انفجار بیروت به دنبال بی‌ثباتی لبنان هستند وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند وزارت صمت را این روزها چه کسی اداره می‌کند؟ مصاحبه | سخنگوی جهاد اسلامی:‎ سران امارات حق ندارند به جای ملت فلسطین تصمیم بگیرند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال داریوش شجاعیان لیگ قهرمانان آسیا استقلال داریوش شجاعیان لیگ قهرمانان آسیا داریوش شجاعیان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد