Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@10:11:30 GMT

نمایشگران، برج آزادی را هم جابه‌جا کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۳۱۷

نمایشگران، برج آزادی را هم جابه‌جا کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرفورمنس «جابه‌جایی برج آزادی، یک سانتی متر نزدیکتر» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو، دیروز (پنجشنبه ٢٣ مرداد) در محوطه باز برج آزادی اجرا شد.

در این اجرا، بازیگران به صورت نمادین، برج آزادی را یک سانتی‌متر به برج میلاد که هر دو از نمادهای گردشگری کشور هستند، نزدیک‌تر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرفورمنس که پیش از این در تئاتر شهر هم صورت گرفته، با هدف صلح جهانی و نزدیک‌تر شدن نمادین اماکن فرهنگی، گردشگری و تاریخی در ایران و جهان اجرا می‌شود.

۵۷۵۷

کد خبر 1421595

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برج میلاد تئاتر بازیگران تئاتر برج آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی

هواداران خانم پرسپولیس که در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند، در نیمه دوم جابجا شدند. این اتفاق پس از درگیری لفظی و شعارهای تند هواداران سپاهان و پرتاب اشیا رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد