Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار کنگاور در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در کنگاور گفت:در روز‌ها و هفته‌های نخست شیوع کرونا، با اجرای برنامه‌هایی نظیر فاصله گذاری اجتماعی و مشارکت مطلوب شهروندان، سرعت شیوع ویروس در کنگاور کنترل شدو در وضعیت سفید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزایی با اشاره به این که کمرنگ شدن توجه به پروتکل‌های بهداشتی، در حال حاضر شهرستان را در وضعیت قرمز قرار داده است گفت:بی توجهی به دستورات بهداشتی در برگزاری مراسم مختلف از جمله عزاداری ماه محرم ممکن است اوضاع را سخت‌تر کند.

فرماندار کنگاور با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا در قالب ضوابط برگزاری مراسم عزاداری گفت:برگزاری مراسم سینه زنی در فضای باز با رعایت فاصله دومتری از هر طرف و تا سقف زمانی دوساعت مجاز است.

او لزوم ضدعفونی کردن محیط مراسم و تجهیز مکان به سیستم‌های تهویه را یادآور شد و گفت:جانمایی محل نشستن عزاداران با رعایت فاصله دومتری ازچهارطرف، ضرورت استفاده از ماسک، دسته روی به صورت سکون و پرهیز از جابجایی، محدودیت روز‌های عزاداری تا شام غریبان و ممنوعیت استفاده از طبل و سنج و دیگر ابزار مشترک از جمله مواردی است که رعایت آن به عهده مسئول هیات است.

خزایی با تاکید بر ممنوعیت برخی مراسم خاص در شهرستان‌ها نظیر شیرخوارگان و تعزیه گفت:هرگونه پذیرایی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز در مراسم محرم ممنوع است.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 99 ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف