Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به محض اطلاع از آتش‌سوزی در یک فروند لنج حامل کالا از طریق دستگاه بی سیم به مرکز هماهنگی و کنترل ترافیک بندر گناوه در روز پنج شنبه در خور این بندر، کار مهار آتش سوزی آغاز شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: با توجه به موقعیت این شناور، عملیات اطفا حریق توسط دو یدک کش آتشخوار پسر و آزادی اداره بندر و دریانوردی به همراه خودروهای ایستگاه آتش نشانی، شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بندر و دریانوردی گناوه و قایق‌های پایگاه دریابانی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها اولین اقدام جداسازی و انتقال لنج آتش گرفته بود که با سرعت از سایر شناورها جداسازی شد تا از سرایت آتش‌جلوگیری شود و به مکان امن انتقال و عملیات اطفا از طریق دریا و خشکی انجام گرفت.

بهادری اضافه کرد: به دلیل نوع و حجم کالا و گسترش آتش، شناور ناجی ۹ از جزیره خارگ و ید کش شیما از بندر امام حسن برای کمک به مهار آتش به گناوه اعزام شدند.

وی یادآور شد: سرانجام پس از تقریباً ۱۷ ساعت کار طاقت فرسا، عملیات اطفا آتش در این موتور لنج، در روز جمعه با موفقیت به پایان رسید.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در این عملیات ۴ فروند شناور آتش خوار و امدادی، ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۸ فروند قایق موتوری همکاری داشتند.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کمیته بررسی سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در دست بررسی است.

کد خبر 4998035

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه بنادر و دریانوردی بوشهر آتش سوزی شناور باری ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند بندر و دریانوردی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

کد خبر 849449 منبع: فارس برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی