Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد بوئین زهرا در مقطع کاردانی و کارشناسی براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون برای مهر ۹۹ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه آزاد بوئین زهرا در مقطع کاردانی و کارشناسی براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون برای مهر ۹۹ دانشجو می‌پذیرد.
گفتنی است، داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی ۴۰۰ – ۹۹ در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
azmoon.org مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان تا ۲ شهریور ماه فرصت ثبت نام دارند داوطلبین همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://buiniau.ac.i-.pdf مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش دانشجو آموزش مجازی سوابق تحصیلی بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا