Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:52:12 GMT

مربی ماشین‌سازی: کار سختی مقابل تراکتور داریم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۹۶۸

مربی ماشین‌سازی: کار سختی مقابل تراکتور داریم

حمید عبداللهی می‌گوید تیمش کار سختی در داربی تبریز دارد.

به گزارش ایسنا، حمید عبداللهی مربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در نشست خبری اظهار کرد:  بازی جدی و سختی برای ما است. تراکتور کیفیت بالایی دارد. سه کاپیتان تیم ملی در این تیم بازی می‌کنند. ارائه بازی زیبا و موقعیت گل چیزی است که مربی‌ها می‌توانند درست کنند اما گلزنی به توانایی و نبوغ یک بازیکن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای این که بتوانی یک گلزن تربیت کنید، نیاز به زمان دارید اما گلزن‌های خوب، گلزن به دنیا می‌آیند. درست کردن موقعیت کار مربی است. گل خوردن‌های ما در دقایق پایانی این است که همه‌اش مربوط به این نیست بدنسازی اول فصل خوب بوده و یا نه بلکه به این دلیل است که تیم در تعطیلات مربوط به کرونا خوب تمرین نکرده است.

او درباره محروم‌ها و مصدوم‌های تیمش گفت: شاهین ثاقبی را به علت مصدومیت نداریم و یکی دو بازیکن دیگر هم هستند که سعی می‌کنیم آن‌ها را به بازی برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست

بعید است که دروازه‌بان اصلی سیتی، به بازی مقابل وولورهمپتون برسد اما می‌توان گفت او باز هم در این فصل برای تیمش بازی خواهد کرد. 

آخرین اخبار از وضعیت آسیب دیدگی ادرسون مورائس، امیدوار کننده به نظر می‌رسد. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، دروازه‌بان برزیلی سیتیزن‌ها، در جریان دیدار تیمش مقابل ناتینگهام فارست، پس از برخورد با ویلی بولی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد. او در بین دو نیمه آن دیدار، به اجبار جای خودش را به اشتفان اورتگا داد. حالا و پس از انجام معاینات دقیق‌تر، مشخص شده است که ادرسون می‌تواند پیش از پایان فصل جاری، بار دیگر به میادین برگردد. اسکن‌های انجام شده نشان داد که او دچار مصدومیتی جدی نشده است. 

گفتنی است که ادرسون چندی پیش نیز در تقابل با لیورپول مصدوم شده بود و پس از آن، اورتگا در چندین بازی جای او را در ترکیب سیتی پر کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز