Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی با سپاهان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یک فینال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛‌ سهراب بختیاری‌زاده پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهارداشت: خدا را شکر شرایط خوب است و بعد از بازی برابر استقلال خوب تمرین کردیم. همه دیدند که می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط به گونه‌ای بود که متاسفانه مساوی کردیم. چیزی که خیلی اهیمت دارد این است که بازیکنان بازی با سپاهان را درک می‌کنند و می‌دانند که این بازی چقدر اهمیت دارد و به نوعی فینال مسابقات لیگ است. با بردن سپاهان می‌توانیم برای گرفتن سهمیه در صد زیادی برای خودمان شانس قائل باشیم.

وی درخصوص شرایط سپاهان گفت:‌ اگر انصاف را رعایت کنیم سپاهان تحت هر شرایطی قابل احترام است و این اتفاقات برای هر تیمی ممکن است رخ بدهد. البته نبود آقای قلعه‌نویی چیزی از ارزشهای خودش و سپاهان کم نمی‌کند. اصفهان و سپاهان همیشه فوتبال خوبی بازی می‌کنند. یادمان باشد سپاهان شرایطی دارد که می‌خواهد از بازی فردا به عنوان یک فرصت استفاده کند ولی مهم‌تر از این انگیزه‌ای است که بازیکنان ما دارند. به امید خدا فردا باید بتوانیم با یک بازی قوی و با هوش بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان سهراب بختیاری زاده شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!