Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:40:06 GMT

بن سلمان: امارات صدای ماست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۰۲۸

بن سلمان: امارات صدای ماست

به گزارش افکارنیوز،

شبکه صهیونیستی «کان»، پس از توافق ابوظبی و تل‌‌‌آویو با یکدیگر بر سر عادی‌سازی روابط اظهاراتی از یک شاهزاده سعودی را در این خصوص منتشر کرد.

اخبار بین الملل- به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، این شاهزاده سعودی که نامش در گزارش فاش نشده است، در این خصوص گفت: «توافق امارات و اسرائیل را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این اتفاق به زودی در عربستان سعودی نیز رخ دهد».

این شاهزاده سعودی در ارتباط این مسئله که چرا عربستان سعودی تا به حال اقدام به چنین کاری نکرده است، گفت: «به علت جایگاه عربستان سعودی در جهان عرب و اسلام این مسئله کمی حساس است؛ اما امارات صدای ما درباره اسرائیل است».

عربستان سعودی تا به این لحظه موضع رسمی خود را در قبال توافق ابوظبی و تل‌‌آویو اعلام نکرده است. این درحالی است که کشورهای بحرین، عمان و مصر رسما از این توافق استقبال کردند.

 روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز امروز به نقل از ««حاییم سابان» تاجر صهیونیست گزارش داده بود که ولی‌عهد سعودی در مراسمی به  حاییم گفته است که علت اصلی عدم عادی‌سازی علنی روابط ریاض-تل‌آویو، ترس از ایران و قطر است.

تمام این واکنش‌ها درست پس از آن است که شامگاه روز گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد  تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

منابع صهیونیستی نیز امروز گزارش دادند که هیأتی به ریاست مقامی بلندپایه که احتمال می‌رود این شخص «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی (موساد) باشد، به منظور رایزنی درباره جزئیات توافق صلح به ابوظبی سفر خواهد کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شاهزاده سعودی امارات شاهزاده سعودی ابوظبی توافق امارات با رژیم صهیونیستی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط