Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی مشکل اصلی این تیم را نداشتن تمرین مناسب در دوران شیوع کرونا دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند. در حالی که نشست خبری پیش از این دیدار به دلیل همزمانی با تمرین دو تیم برگزار نشد، حمیدرضا عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در آخرین برنامه تمرینی این تیم پیش از دیدار با تراکتور درباره این دیدار اظهار داشت: شهرآورد تبریز کاملاً جدی و برای ما سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم کیفیت خوبی دارند. به خصوص تراکتور کیفیت بالایی دارد.

وی در ادامه افزود: ما فردا با تیمی بازی داریم که سه کاپیتان تیم ملی در آن حضور دارند و مشخص است که از سطح توانایی بالایی برخوردار است. ارائه بازی زیبا و ایجاد موقعیت گل چیزی است که مربیان می‌توانند درست کنند، اما گل زدن موضوعی است که بخشی از آن تابع توانایی بازیکنان است و در همه دنیا در مورد گل زدن توانایی و نبوغی نقش دارد که در یک بازیکن وجود دارد.

عبداللهی ادامه داد: برای اینکه یک بازیکن گلزن بسازید یا توانایی یک مهاجم را برای گلزنی ارتقا دهید، نیازمند زمان هستید، اما در واقع گلزنان خوب، گلزن به دنیا می‌آیند. اما درست کردن موقعیت کار مربی بوده و چیزی است که مربی روی آن نقش دارد.

وی درباره اینکه چرا ماشین‌سازی در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند و اینکه آیا این موضوع می‌تواند مربوط به تمرینات بدنسازی ابتدای فصل باشد یا خیر، اظهار داشت: من درباره تیم ماشین‌سازی فکر می‌کنم که فقط مربوط به تمرینات ابتدای فصل نیست. گاهی اوقات ممکن است تمرینات اول فصل شما خوب باشد، اما در اواسط فصل بنابر نوع و شرایط تمرین، آمادگی بازیکنان با افت مواجه شود و بازیکنان اگر خوب تمرین نکنند، آمادگی لازم را از دست داده و یا به سطح آمادگی لازم نرسد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم ماشین‌سازی در دوران شیوع ویروس کرونا خوب تمرین نکرد و این به میزان آمادگی بازیکنان لطمه زد.

عبداللهی در مورد محروم و مصدومان تیمش در دیدار برابر تراکتور گفت: شاهین توکلی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. شاهین ثاقبی نیز به دلیل مصدومیت قطعاً این بازی را از دست داده است. چند بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که تلاش می‌کنیم آنها را به شرایط بازی برسانیم.

مذاکره تراکتوری‌ها با علی دایی بازهم به بن‌بست خوردزنوزی: افشاگری‌های من برای سالم‌سازی فوتبال است/ اشتباهاتم مانع قهرمانی تراکتور شد

 

انتهای پیام/

 

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز تراکتور تبریز بیشتر بخوانید... مربی ماشین‌سازی: داور ۳ امتیاز را از تیم‌مان گرفت/ یک دقیقه بعد از اعتراض افاضلی پنالتی گرفتند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مربی ماشین‌سازی: داور ۳ امتیاز را از تیم‌مان گرفت/ یک دقیقه بعد از اعتراض افاضلی پنالتی گرفتند واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز تراکتور تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! ۲ با اعلام باشگاه پرسپولیس؛ لایحه دفاعیه در پرونده کالدرون و دستیارانش به CAS ارسال شد ۳ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۴ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۵ نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند ۶ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۷ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید ۸ ویلیان رسماً آرسنالی شد مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! آشوبی: ثبات فنی پرسپولیس شانس این تیم را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌کند/ همه تیم‌ها از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم جلالی: بازی مقابل پرسپولیس یک فینال بزرگ برای ماست/ می‌خواهیم قبل از بازی آخر به آرامش برسیم مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت وال‌استریت ژورنال: حداکثر ۲ کشور از قطعنامه آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنند ظریف: سوء‌استفاده‌کنندگان از انفجار بیروت به دنبال بی‌ثباتی لبنان هستند جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تراکتور تبریز ماشین سازی تبریز تراکتور تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!

یک رسانه داخلی مدعی شده برخی نهادها از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند برای نشستن روی نیمکت تراکتور تعهدنامه‌ای را امضا کند اما سرمربی سابق پرسپولیس چنین چیزی را نپذیرفته است.

طرفداری | اطلاعات تازه‌ای در مورد دلیل امضا نکردن قرارداد بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور فاش شده است.

به نقل از اعتمادآنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهادهای خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهادهای مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهادهای مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روزهای آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.   

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)