Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:10:30 GMT

48 ساعت تا رونمایی از بیرانوند در انتورپ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۲۶۵

علیرضا بیرانوند با حضور در بلژیک خود را آماده یک چالش بزرگ کرده است و امیدوار است هر چه زودتر شرایط بازی در ترکیب اصلی انتورپ را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، شماره یک سابق پرسپولیس که کمتر به نیمکت نشینی عادت دارد، نتوانست با توجه به حضور دیرهنگام در اردوی پیش فصل انتورپ بلژیک به ترکیب اصلی این تیم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتفاقی که باعث شد او در اولین بازی تیم جدید خود شاهد نمایش جان بوتیز گلر فرانسوی و 25 ساله این تیم باشد. انتورپ در این دیدار با تساوی یک یک به کار خود پایان داد و اکنون صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه با قرار دادن تمرینات علیرضا بیرانوند نشان می‌دهد که او خود را برای اولین چالش در ترکیب تیم آماده می‌کند.

 

علیرضا بیرانوند که طی فصول اخیر یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی نشان داده، با دستیابی به رویای لژیونر شدن، امیدوار است اهداف بزرگتر خود را بعد از نمایش درخشان در تیم انتورپ دنبال کند. اتفاقی که در سن 27 سالگی شاید فرصت کمی برای آن چیزی که در ذهن دارد فرصت داشته باشد.

 

انتورپ بلژیک دو روز دیگر در چارچوب لیگ این کشور به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت. دیداری که شاید رونمایی از گلر ایرانی و برترین دروازه‌بان آسیا در سال گذشته باشد.

 

 

 

 

علیرضا بیرانوند آنتورپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند آنتورپ علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند