Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:12:30 GMT

این آخرین بازی اوبلاک برای آتلتیکو بود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۴۵۲

این آخرین بازی اوبلاک برای آتلتیکو بود؟

دروازه بان اتلتیکو مادرید منقلب ترین بازیکن این تیم پس از شکست از لایپزیش بود.

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک دوباره در این فصل نشان داد که یکی از مهره های تاثیر گذار اتلتیکومادرید است هرچند نتوانست جایزه زامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا) را به دست آورد.

 

 

 

 

آمار دروازه‌بان اسلوونیایی در این فصل قابل توجه بود و می توان او را در میان بازیکنان برتر فصل لالیگا قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اتلتیکو توانست به کمترین هدف خود یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر دست یابد به لطف دست های اوبلاک بود. این اتفاق پس از مهارهای فوق العاده دروازه‌بان اسلوونیایی رخ داد. 

اوبلاک 30 ضربه در چارچوب که به احتمال زیاد به گل تبدیل می شد را توانست مهار کند و در نهایت با عملکردش موجب شد 24 امتیاز به اتلتیکو برسد. او در این زمینه بهتر از فصل گذشته عمل کرد و یک امتیاز بیشتر برای تیمش به ارمغان آورد.

 

اوبلاک اما قهرمانی اروپا را می خواست و روز گذشته در مصاحبه با آاس هم تاکید کرده بود که خودش و هواداران را چیزی بیشتر از قهرمانی چمپیونزلیگ خوشحال نخواهد کرد. دیگر رئال و رونالدویی هم حاضر نبودند تا باعث حذف اتلتیکو شوند اما شاگردان دیه گو سیمئونه با ارائه نمایشی ضعیف برابر لایپزیش وداعی غیرمنتظره با جام داشتند.

 

 

 

 

اتلتیکو 2-1 شکست خورد و حذف شد تا اوبلاک در رختکن تیم منقلب تر از هر بازیکنی باشد. طبق ادعای ال چیرینگیتو، پس از اتمام بازی و در رختکن، اوبلاک ناراحت ترین فرد رختکن بود و نمی توانست مانع ریزش اشک هایش شود. هم تیمی های او سعی در آرام کردنش داشتند ولی اوبلاک منقلب تر از همیشه بود. او که در ماه های اخیر شایعات جدایی اش بازهم به گوش رسیده، شاید آخرین بازی با پیراهن اتلتیکو را تجربه کرد؛ در حالی که دوست داشت با قهرمانی اروپا روخی بلانکوس را ترک کند.

 

در رختکن همچنین مونو بورگوس دستیار سیمئونه با تک تک بازیکنان خداحافظی کرد چرا که از فصل بعد هدایت یک باشگاه دسته دومی در اسپانیا را عهده دار خواهد بود. ضیافت شامی به مناسبت خداحافظی بورگوس نیز شب گذشته در لیسبون ترتیب داده شد.

یان اوبلاک اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یان اوبلاک اتلتیکو مادرید دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و همراه با استقلال خوزستان، نساجی و صنعت نفت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی را روی نیمکت خود دیده و در این زمینه نسبت به سایر باشگاه‌ها رکورددار است. «کریستوفر کنت» دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه حضور در تیم سپاهان را هم در کارنامه خود دارد در مجموع ۲۰ بازی تا به اینجای مسابقات در درون چهارچوب دروازه فولاد ایستاده و آمار ۸ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده است. پس از شکست فولاد برابر سپاهان در هفته بیستم، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این مربی تاکنون ۴ بار روی نیمکت فولاد در فصل بیست و سوم نشسته که حاصل آن کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

«کنت» که به عنوان دروازه‌بان اول فولاد در این فصل شناخته می‌شد در دو دیدار اخیر این تیم روی نیمکت حضور داشته در حالی که آمار خوب میانگین ۳/‌‬ ۳ سیو را در هر بازی از خود به ثبت رسانده است و از این حیث از تمام دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر آمار بهتری دارد.

عبدالله ویسی با توجه به فصل پایانی حضور شهاب گردان در مستطیل سبز تصمیم گرفته تا بیشتر از این دروازه‌بان درون دروازه تیمش بهره ببرد و روی آمار خوب «کنت» چشم‌پوشی کرده است. تیم فولاد در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است و باید دید سرخ‌های خوزستانی می‌توانند از این بازی سربلند خارج شوند یا خیر.

کد خبر 6086791

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی