Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:27:37 GMT

پاشازاده: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۶۶۳

پاشازاده: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم کاری که شروع کردیم و باید بتوانیم انشاءالله به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد...

R1018188/P/S6,57/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ فکری: امیدوارم آخرین بازی خانگی‌مان را با برد پشت سر بگذاریم/ ما هم از چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم ۳ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۴ ترافیک در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین است؛ اجتناب از سفرهای غیرضروری ۵ زاغی‌نژاد: در بازی‌های گذشته از نظر آماری تیم برتر میدان بودیم/ شهر خودرو تیمی باکیفیت و بابرنامه‌ است ۶ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۷ تیم فوتبال استقلال تهران به لحاظ فنی از پرسپولیس بهتر است ۸ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است مهمترین اخبار تسنیم ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت پوتین خواستار برگزاری نشست مجازی اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران و آلمان شد وال‌استریت ژورنال: حداکثر ۲ کشور از قطعنامه آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابل صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد‌.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

دیگر خبرها

  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان