Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:03:48 GMT

بدون تعارف با بچه واکسی دیروز،کارآفرین برتر امروز + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۷۵۱

بدون تعارف با بچه واکسی دیروز،کارآفرین برتر امروز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بدون تعارف این هفته به سراغ کارآفرین برتری رفت که روزی از واکس زدن کفش‌ها شروع کرده، مرتضی سلطانی حالا به کارآفرینی تبدیل شده که چرخ‌های صنعت و تولید ایرانی را می چرخاند.

 

 

 

بیشتر بخوانید

بدون تعارف با عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدون تعارف صنعت و تولید کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و هوادار امشب؛ استقلال با این ترکیب به دیدار هوادار می‌رود

تیم‌های هوادار و استقلال در چارچوب یک بازی از دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. بازی استقلال و هوادار امشب یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود.

 ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار برای بازی امشب ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

تیم استقلال در چارچوب بازی های هفته ۲۱ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امشب یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ میهمان هوادار خواهد بود.

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاو بلانکو

وضعیت استقلال و هوادار در جدول

استقلال در شرایطی به استقبال این بازی خواهد رفت که با ۴۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و برای حفظ جایگاه خود و رفتن به سوی قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی  دارد.  

در سوی مقابل هوادار با ۱۹ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار دارد و تنها ۶ امتیاز با تیم آخر جدول یعنی صنعت نفت آبادان فاصله دارد. همین موضوع حساسیت بازی را برای دو تیم را بیش از بیش افزایش داده است.

اعتراض استقلال به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران

باتوجه به منطقه قرارگیری این ورزشگاه در نزدیکی شهرک اکباتان و همچنین مشکلات پارکینگ، گیت و بلیت فروشی، بازی‌های به میزبانی این ورزشگاه همواره بدون تماشاگر برگزار می‌شود و مجوز شورای تامین را نمی‌گیرد.

این موضوع به ضرر دو تیم هوادار و استقلال است. هوادار نمی‌تواند از بلیت فروشی این دیدار و دیگر مسابقات خود سودی به دست آورد و از طرف دیگر استقلال نیز در تهران از حضور هواداران خود محروم است. به نظر نمی‌رسد پیگیری‌ها و درخواست دو باشگاه هم گرهی از کار بگشاید

همین امر موجب شده که باشگاه استقلال به شایعه برگزاری بازی بدون تماشاگر استقلال مقابل هوادار واکنش نشان دهد. باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

«در فاصله کمتر از دو روز تا بازی هفته بیست و یکم استقلال ایران برابر هوادار، زمزمه‌های عجیبی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه بازی قرار است بدون تماشاگر باشد. مدیریت و اعضای کادرفنی استقلال امیدوارند این زمزمه‌ها در حد شایعه باشد چرا که حضور در ورزشگاه و حمایت از استقلال حق طبیعی هواداران فهیم مجموعه آبی است و وقتی استقلال از بازی با حضور تماشاگر محروم نیست، نباید این حق از آنها گرفته شود.»

tags # استقلال سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • شهدا مجاهدان دیروز، الگو‌های امروز
  • حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس که ناجی جان نوزاد تازه متولد شد + فیلم
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس، ناجی جان نوزاد تازه متولد شده + فیلم
  • انسان‌های موفق امروز، کودکان آگاه دیروز هستند
  • تراژدی دیروز حلبچه و امروزِ غزه سند شرمساری عاملان آن در دادگاه تاریخ خواهد بود
  • شعب کشیک و ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام نوروز اعلام شد
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و هوادار امشب؛ استقلال با این ترکیب به دیدار هوادار می‌رود
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی استقلال با هوادار در هفته ۲۱ لیگ برتر
  • فیلم/ بدون تعارف با رئیس‌جمهور