Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهدی ترابی این روزها یکی از بازیکنانی است که حول و حوش او اخبار متعددی به گوش می رسد.
به گزارش آریا، آخرین خبرها و شایعات حاکی از آن است که مهدی ترابی مبلغ عجیب و غریبی را از باشگاه پرسپولیس طلب کرده است. در فضای مجازی طی 24 ساعت اخیر خبری دست به دست می چرخد که باشگاه الدحیل قطر حاضر است برای جذب ترابی 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون دلار هزینه کند که حدودا 24 میلیارد تومان می‌شود. در ادامه این خبر می خوانیم که مهدی ترابی در مذاکرات مقدماتی با مدیران پرسپولیس که از طریق مدیر برنامه‌هایش انجام شده درخواست 12 میلیارد تومانی داشته و به نصف پولی که الدحیل حاضر است به او بدهد، راضی شده است.
این خبر در حالی در فضای مجازی منتشر شده که رسول پناه همین امروز در برنامه "ورزش و مردم" صراحتا تاکید کرد که هیچ باشگاه خارجی برای هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس به صورت رسمی درخواستی را به باشگاه پرسپولیس ارئه نکرده است. گفتنی است که خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که پیشنهاد باشگاه قطری به مهدی ترابی حدود 700 هزار دلار است که براساس بند قید شده در قرارداش، در صورتی که پیشنهاد اروپایی داشته باشد با پرداخت 35 درصد از مبلغ آن می تواند رضایتنامه خود را دریافت کند که نشان می دهد جدایی ترابی با پرداخت این مبلغ چندان به نفع او نیست.
همین موضوع بهانه ای شد تا با یکی از مدیران پرسپولیس صحبت کنیم که او در پاسخ به پیشنهاد 12 میلیلردی ترابی به پرسپولیس گفت: نه، از این خبرها نیست که مهدی ترابی از ما چنین مبلغی را خواسته باشد. هرچند تائید می کنم زمزمه هایی به گوش ما می رسد که برخی بازیکنان مدعی شده اند وقتی بشار قراردادش را به دلار می گیرد چرا ما باید قرارداد ریالی با پرسپولیس ببندیم، اما هنوز پیشنهادی از سوی باشگاه های خارجی به دست ما نرسیده و مهدی ترابی هم پیشنهاد 12 میلیاردی به ما نداده است.
در این میان اما درخواست برخی از بازیکنان برای دریافت دلاری قراردادشان با پرسپولیس در نوع خود جالب به نظر می رسد. به هرحال این یک واقعیت است که بازیکنان پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران نزدیک به خود تائید می کنند که دوست ندارند وضعیتی مشابه شجاع خلیل زاده داشته باشند. شجاع که در ابتدای فصل گذشته زودتر از بقیه بازیکنان با باشگاه تمدید کرد و رقمی کمتر از بسیاری از هم تیمی هایش و حتی کمتر از رادوشوویچ دریافت کرد، باعث شده تا امروز بسیاری از بازیکنان منتظر باشند تا در مذاکرات خود با باشگاه علاوه بر گرفتن رقم هایی بیشتر، با اشاره به قرارداد بشار رسن، تلاش کنند تا مبلغ قراردادشان را به دلار ببندند نه ریال! بیشترین نگرانی هواداران پرسپولیس ادامه همکاری مهدی ترابی و بشار رسن با پرسپولیس است که البته احتمال زیادی برای جدایی آن ها وجود دارد. اتفاقی که می تواند خلا بزرگی را در ترکیب پرسپولیس که در چند فصل اخیر بهترین خط میانی لیگ را داشته، ایجاد کند.
بشار رسن با پرسپولیس قرارداد ندارد و مدت هاست که از وضعیت دریافتی خود گلایه دارد. چند باشگاه حوزه خلیج فارس و ترکیه ای خواهان جذب بشار هستند و مدیر برنامه هایش همیشه تاکید کرده که در پایان فصل بشار جدا خواهد شد. اما موضوع این است که خود بشار دوست دارد بماند. او هفته قبل به باشگاه رفت و 100 هزار دلار از طلبش را دریافت کرد. بشار قرار است تا چند روز آینده با حضور دوباره در باشگاه طلب خود را دریافت کرده و با صفر شدن حساب اش برای فصل آینده با مهدی رسول پناه مذاکره کند. باید دید این هافبک عراقی با رقم جدید باشگاه باز هم حاضر به تمدید قرارداد خواهد شد یا پس از پشت سر گذاشتن چند فصل موفق با پرسپولیس از این تیم جدا می شود.
مهدی ترابی دیگر بازیکن پرسپولیس است که احتمال جدایی اش یحیی را حسابی نگران کرده است. زمزمه های زیادی در مورد جدایی ستاره انکار ناپذیر این فصل پرسپولیس به گوش می رسد. این در حالی است که خودش کوچکترین اظهارنظری در این خصوص نداشته است. ستاره خط میانی سرخ‌ها که در ابتدای فصل سودای حضور در فوتبال اروپا و عقب نماندن از جمع هم دوره‌ای ‌های خود برای موفقیت در این عرصه را داشت، در نهایت کارش را با پرسپولیس ادامه داد اما معلوم نیست او فصل بعد نیز با پرسپولیس می ماند یا نه. به نظر می آید همه چیز بستگی به تیم خواهان ترابی و مبلغی که باشگاه به او ارئه می دهد دارد. بر همین اساس یحیی گل محمدی تاکید کرده در صورت جدایی هرکدام از این نفرات باشگاه باید برای جذب یک هافبک نفوذی اقدام کند. او بسیار امیدوار است که باشگاه بتواند از بین بشار رسن و مهدی ترابی یک نفر را نگه دارد
به هر حال جدایی چند بازیکن از تیم فعلی پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد. علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شده و آنتونی استوکس نیز بازیکنی است که با وجود دریافت مبلغی کلان، دیگر در پرسپولیس جایی نخواهد داشت. محمد انصاری با توجه به مصدومیتش در لیست ابتدایی پرسپولیس جایی ندارد و شاید در صورتی که تا پایان نیم فصل شرایط بدنی ایده آل خود را به دست آورد، از ابتدای نیم فصل دوم به لیست اضافه شود. ضمن این که سرنوشت محمد نادری نیز نامشخص است و همه چیز بستگی به مذاکرات این باشگاه با کورتریک بلژیک و اینکه آن ها چه مبلغی برای رضایتنامه دائمی او درخواست کنند، خواهد داشت. برهمین اساس یحیی گل محمدی به باشگاه اعلام کرده در صورتی که محمد نادری از پرسپولیس جدا شود، یک مدافع چپ جایگزین او شود در غیر این صورت گزینه او در دفاع چپ همچنان نادری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یحیی ترابی پرسپولیس مهدی ترابی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی ،احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست،به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند.البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903234

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است