Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:23:57 GMT

حل مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۰۰۹

حل مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در این سازمان اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با مسئولین دانشگاه فرهنگیان داشتیم، آنها مکلف شدند ظرف حداکثر ۳ سال آینده نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کنند و از این به بعد جذب معلمان جدید در آموزش و پرورش از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدایت تحصیلی دانش آموزان از مشکلات اساسی در کشور است، خواستار تشکیل اتاق فکری در آموزش و پرورش برای راهنمایی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های فنی حرفه‌ای شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به انتخاب اعضای جدید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و تشکیل جلسه با این مجمع خاطرنشان کرد: مقرر شد اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان هر کدام نسبت به شناسایی خیرین و احداث یک مدرسه توسط هر یک از اعضای مجمع اقدام کنند.

باقری بنابی افزود: قرار شد بزودی استارت احداث ۱۰ باب مدرسه جدید در بناب زده شود و امیدواریم طی چند ماه آینده شاهد تحول عظیمی در بحث مدرسه سازی در شهرستان بناب باشیم.

وی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات در کشور تصریح کرد: آموزش و پرورش را باید به سمت مردمی‌تر بودن سوق دهیم و پای مردم را برای حل مشکلات آموزش و پرورش به صحنه بکشیم.

این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: مدیران مدارس در کنار تلاش برای پیشبرد فرهنگی، پرورشی و آموزشی دانش آموزان باید نسبت به تأمین هزینه‌های جاری مدارس نیز تلاش کنند و دست مدیران برای جذب کمک‌های مردمی و خیران باز باشد.

کد خبر 4998451

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش نیروی انسانی ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه بیرجند آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند