Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:00:23 GMT

غرق شدن دختر ۱۱ ساله در سد جامیشان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۰۳۴

غرق شدن دختر ۱۱ ساله در سد جامیشان

ایسنا/کرمانشاه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از غرق شدن دختر یازده ساله‌ای در سد جامیشان سنقروکلیایی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: عصر امروز (جمعه) یک مورد حادثه غرق شدگی در سد جامیشان سنقروکلیایی به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک خانواده برای تفریح در حاشیه سد جامیشان مستقر شده بودند که دختر یازده ساله خانواده برای ماهیگیری به داخل آب می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمویی تصریح کرد: موج ایجاد شده دختر خانواده را به داخل سد کشانده و در آستانه غرق شدن قرار می دهد که مادر وی برای نجاتش خود را به آب می اندازد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: پس از این حادثه پدر خانواده به کمک آنها شتافته و موفق به خارج کردن هردوی آنها از آب شده و به بیمارستان منتقل می کند.

وی ادامه داد: با این حال تلاش پزشکان برای نجات جان دختر یازده ساله بی نتیجه مانده و متاسفانه وی جان خود را از دست می دهد، اما حال مادر خانواده مساعد است.

 آمویی در پایان از خانواده ها خواست مراقبت لازم را از فرزندان خود بعمل آورده و اجازه ندهند تنها وارد آب رودخانه یا سد شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه غرق شدن سد جامیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد