Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@07:06:38 GMT

فرانسه آماده شرکت در نشست پیشنهادی پوتین با حضور ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۳۱۶

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور فرانسه آمادگی خود را برای شرکت در نشست پیشنهادی و فوق‌العاده شورای امنیت با حضور ایران و آلمان اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "امانوئل ماکرون"، رئیس جمهور فرانسه آمادگی خود را برای شرکت در نشست فوق‌العاده ۵ قدرت هسته ای با حضور ایران و آلمان اعلام کرد.

در این ارتباط، دفتر «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که او برای شرکت در نشست پیشنهادی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در شورای امنیت با حضور ایران و آلمان آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعلام آمادگی رئیس جمهور فرانسه تنها کمتر از چند ساعت پس از آن اعلام شده که دفتر «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه خواستار برگزاری نشست مجازی شورای امنیت با حضور آلمان و ایران شد.

در این ارتباط دفتر ریاست جمهوری روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که رئیس جمهور این کشور این نشست را برای بحث و تبادل نظر درباره مسئله تحریم‌های تسلیحاتی ایران درخواست کرده است.
در این بیانیه همچنین گفته شده که مسکو به توافق هسته‌ای برجام به طور کامل پایبند است.

همزمان، «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز با انتشار توئیتی درخواست پوتین برای برگزاری این نشست را تائید کرده است.

به گفته اولیانوف، هدف نشست مجازی شورای امنیت، جلوگیری از درگیری غیرضروری در این شورا و حمایت جمعی از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است.

این درخواست رئیس جمهور روسیه درحالی عنوان شده که رأی گیری مجازی در شورای امنیت درباره قطعنامه ضدایرانی آمریکا از شب گذشته آغاز شده است و قرار است تا ساعاتی دیگر پایان یابد.   همچنین مقامات آمریکایی از همراهی نکردن کشورها برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در جلسه جمعه شب شورای امنیت ابراز ناراحتی کرده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: شورای امنیت ، قطعنامه ۲۲۳۱

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شورای امنیت قطعنامه ۲۲۳۱ حضور ایران شرکت در نشست شورای امنیت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ