Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:09:02 GMT

دشمن تحمل دیدن وحدت ملت ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۵۷۷

دشمن تحمل دیدن وحدت ملت ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شیخ مصطفی علما در حاشیه افتتاح فاز دوم پویش ایران همدل که عصر جمعه در ورزشگاه لشکر ۸۱ زرهی ارتش برگزار شد اظهار کرد: وحدت و همدلی در بین ملت ایران در زلزله، سیل و اطعام نیازمندان مثال زدنی بود اما مردم ایران در وحدت و همدلی در مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا کاری تاریخی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مساوات و همدلی که بین مردم به وجود آمده به عصر ائمه و گره گشایی آنان از کار مردم برمی‌گردد؛ برای آنها مسلمان و غیرمسلمان فرق نداشت و گره از کار همه باز می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن تاب و تحمل دیدن این وحدت و همدلی را ندارد و از اتحاد ملت ایران به خشم می‌آید.

وی افزود: در حالی که بیش از ۲۰۰ کشور در جهان درگیر این ویروس منحوس هستند، ملت ما با اشاره مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و الحمدلله با وحدت که سرمایه عظیم ملت است از این آزمون سربلند بیرون آمدیم.

امام جمعه کرمانشاه نظر به الله را به مجموعه‌های خیریه توصیه کرد و افزود: هدف اگر خدا باشد قطعاً برکات الهی نازل و کار شما ماندگار می‌شود؛ در همین راستا داریم که حضرت امام (ره) سیاستمداران را نیز به نظر به الله دعوت کرده است.

کد خبر 4998426

منبع: مهر

کلیدواژه: پویش ایران همدل کرمانشاه ایت الله علما ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان کمک مومنانه قزوین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند