Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریو فردیناند معتقد است که لیونل مسی شاید بعد از شکست 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، به فکر جدایی از آبی اناری ها بیافتد.

بارسلونا با دریافت 4 گل در هر نیمه، با شکستی تحقیر آمیز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مواجه شد که تبعات زیادی به دنبال خواهد داشت و از جمله آنها می توان به اخراج کیکه ستین و اریک آبیدال، سرمربی و مدیر ورزشی تیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از Goal، ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد در مصاحبه با BT Sport گفت:

سوال این است که مسی به چه فکر می کند؟ امشب وقتی به خانه رفت، به چه چیزهایی فکر خواهد کرد؟ به سطح عملکردی که باشگاه و اینکه ترکیب تیم در حال حاضر و در مقایسه با سایر تیم های بزرگ اروپا به چه شکل است. این سوال بزرگی است که مسی امشب به آن فکر خواهد کرد.

آیا او وقت و فرصت این را دارد که بنشیند و منتظر بماند؟ فوتبال در زندگی شما خیلی سریع می آید و می رود بنابراین دو سال آینده زمانی است که او قدرت تأثیر گذاری در مسابقه را آنطور که می خواهد، خواهد داشت. آیا مسی نمی خواهد برای فتح عناوین بزرگ بجنگد؟ نمی دانم!

بیشتر بخوانید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟