Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس بهادر عبدالغنی اظهارداشت: با توجه به اینکه کیوسک‌های مستقر در حاشیه سه‌راهی خوزستان باعث سدمعبر شده بود و برای شهروندان ایجاد مزاحمت و خطر کرده و استقرار آنها در حریم محور اصلی خروجی شهرکرد بوده و همچنین سبب ایجاد ترافیک و خطر جدی برای مراجعین به این محل‌های عرضه خشکبار شده بود، در راستای زیباسازی و ساماندهی مشاغل شهری، شهرداری شهرکرد اقدام به جمع‌آوری آنها نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه مراحل قانونی کار از طریق دستگاه قضا انجام و اخطاریه‌های لازم برای کیوسک‌ها صادر و تذکرات لازم از قبل داده شده بود، افزود: با توجه به نصب غیرمجاز و نامطلوب بودن ساختار و جانمایی کیوسک‌ها اقدامات لازم به‌ منظور جمع‌آوری و ساماندهی این کیوسک‌ها توسط شهرداری انجام شد. شهردار شهرکرد بیان کرد: در گذشته بدون ضابطه و رعایت قوانین، مجوزهایی برای احداث کیوسک و دکّه‌هایی در سطح معابر شهر صادر گردیده که امروزه منجر به ایجاد گره‌های ترافیکی و خطرهای جانی و مالی برای مردم شده که نیاز به جمع‌آوری و ساماندهی آنها می‌باشد. عبدالغنی خاطرنشان کرد: به دنبال درخواست‌های مردمی و رفع گره‌های ترافیکی و خطرهای ناشی از آن در تلاش هستیم که کیوسک‌ها و عواملی که سبب ایجاد سدمعبر شده‌اند، جمع‌آوری و ساماندهی شوند. وی گفت: اگر شهروندان در نقطه‌ای از شهر مشاهده کردند که مشکلی در جانمایی کیوسک‌ها و یا سد معبر وجود دارد، از طریق سامانه ۱۳۷ مراتب را اطلاع، تا به آنها رسیدگی گرد.

۴۶

کد خبر 1421747

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری کیوسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اوقات شرعی به افق شهرکرد به شرح زیر است.
اذان ظهر: ۱۲:۰۳
غروب آفتاب: ۱۸:۵۰
اذان مغرب: ۱۹:۰۹
نیمه شب شرعی: ۲۳:۱۸
اذان صبح فردا ۳:۴۷
طلوع افتاب ۵:۱۶

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • آخرین خبرها از وضعیت سدهای خوزستان؛ سد دز پر شد
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز