Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت:کمیته كمک‌‌های مؤمنانه در این دانشگاه تشکیل و بسته‌های معیشتی با همكاری سایر نهادها تهیه و همراه 30 هزار پُرس غذا میان افراد نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سبزوار، نخستین نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور رئیس، دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منكر این شهرستان، هیئت‌رئيسه و فعالان این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این نشست گفت: در حوزه كمک‌‌های مؤمنانه كه مورد تأكید مقام معظم رهبری نیز بود، كمیته‌ای در این دانشگاه تشكیل و با همكاری سایر نهادهای شهرستان سبزوار، بسته‌های معیشتی تهیه  و به همراه 30 هزار پُرس غذا میان افراد نیازمند توزیع شد.

محمدرضا سعیدی‌اصل، تشكیل ستاد كمک به عتبات عالیات، ایجاد كارگروه آراستگی در شورای فرهنگی و دانشجویی، راه‌اندازی شبكه تذكر به دانشجویان خاطی، صدور كارت ضابطان برای یاری گرفتن از همكاران علاقه‌مند، اجرای برنامه‌های فرهنگی ماندگار و تأثیرگذار، برگزاری كارگاه‌های آموزشی با موضوع ترویج و توجیه نیروهای انتظامی دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه حوزه بسیج دانشجویی را ازجمله فعالیت‌های اخیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار عنوان كرد.

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج و توسعه علم قابل توجه است

امام جمعه سبزوار نیز در این نشست مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را از بركات انقلاب اسلامی و نقش آن ‌را در ترویج و توسعه علم و دانش قابل توجه دانست و گفت: از سوی این دانشگاه تلاش زیادی برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد كشیده شده و نام این دانشگاه در تاریخ زندگی علمی ایران انقلابی می‌درخشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه با بیان گوشه‌ای از مشقت‌ها و مصائب تحصیل در دهه‌های گذشته، توسعه‌ آموزش عالی و تأسیس دانشگاه‌های متعدد از جمله دانشگاه آزاد اسلامی را از بركات انقلاب اسلامی و خون شهدا عنوان كرد و افزود: معروف، مصادیق بسیاری دارد و یكی از آن‌ها خدمات مسئولان و تعهد اقشار مختلف مردم در ترویج ارزش‌ها و كمک به رشد و بالندگی نظام است.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار كمک های مؤمنانه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان

علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت سه‌جانبه این دانشگاه با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی خبر داد و اظهار کرد:‌ این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین برای ارتقا سطح همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه‌ها به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل و تلاش در شناسایی استعداد‌های درخشان مراکز علمی است.

وی با اشاره به همکاری‌های طرفین توضیح داد: از دیرباز در زمینه‌های مختلف همکاری‌های خوبی وجود داشته؛ اما با این تفاهم‌نامه راه برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های طرفین، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی، اشتراک منابع علمی و مراکز اطلاع‌رسانی، مشارکت در تهیه مقالات و پایان‌نامه‌ها و طرح‌های مشترک، تدوین و انتشار کتب، مجلات و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت مشترک هموار کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان هم‌افزایی علمی را هدف والای این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: انجام همایش‌های علمی و پژوهشی مشترک، بازدید‌های علمی متقابل و ایجاد شرایط برای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی پسادکتری، برگزاری ژورنال کلاب و جلسات مشترک برای مبادله نتایج پژوهشی از مواد تفاهم‌نامه مذکور است.

منظری‌توکلی ابراز امیدواری کرد که انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای شعار سال و مشارکت مردم برای افزایش تولید کارگشا و مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب