Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم گل‌گهر گفت: امیدوارم بتوانیم از دیدار برابر پرسپولیس با امتیاز از میدان خارج شویم تا حضورمان در لیگ برتر را قطعی کنیم.

یونس شاکری، مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان که سابقه بازی در پرسپولیس تهران را هم دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما پس از تعطیلی که به خاطر کرونا پیش آمد، 3 بازی و نتیجه بد داشتیم که منجر به این شد آقای  جلالی تصمیم به استعفا بگیرند که خدا را شکر  مسئولان باشگاه با این موضوع مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این موضوع شوک خوبی را به تیم وارد کرد و با همدلی بیشتر توانستیم از 4 بازی بعدی‌مان  10 امتیاز کسب کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

شاکری در خصوص پیروزی خوبی که تیمش در  هفته قبل برابر نفت مسجدسلیمان کسب کرد، گفت: ما با یک کامبک خوب موفق شدیم در شرایط جوی که در مسجدسلیمان وجود داشت، پیروزی شیرینی کسب کنیم و شرایط مان را در جدول بهبود دهیم و به  اوضاع‌مان در جدول سروسامان دهیم.

این مهاجم گل‌گهر ادامه داد: ما هنوز بقای‌مان را در لیگ برتر قطعی نکرده‌ایم و برای  این که خیال‌مان از این بابت راحت شود، از این 2 بازی حداقل به یک امتیاز نیاز داریم. البته حریفان ما در این 2 هفته بازی‌های سخت‌تری دارند و شاید کار ما نسبت به آنها راحتتر باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اعلام این که پرسپولیسی‌ها بدون استرس برابر گل‌گهر به میدان می‌روند، تصریح کرد: بچه‌های ما نسبت به حریف انگیزه بیشتری دارند و همه ما با وجود این که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، به عشق هواداران در این بازی به میدان می‌رویم و امیدوار هستیم دست خالی از زمین بیرون نیاییم.

او در پایان در خصوص بازی برابر تیمی که سابقه حضور در آن را دارد، خاطرنشان کرد: از آن دوران 8-7 سالی می‌گذرد. مدت حضور من در پرسپولیس خیلی کوتاه بود و قسمت نبود در این تیم ماندگار شوم. فکر می‌کنم در آن مقطع جدایی‌ام از پرسپولیس اشتباه بود و ای کاش آن زمان در پرسپولیس مانده بودم. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یونس شاکری مهاجم گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!