Web Analytics Made Easy - Statcounter

سورنا ستاری روز شنبه در بدو ورود به کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این استان پارک فناوری نسبتا موفقی دارد اما هنوز نیارمند سرمایه‌گذاری بیشتر برای توسعه زیرساخت‌ها است البته در شهرهای دیگر استان هم حمایت‌هایی برای پیگیری کارهای فناورانه زیر چتر پارک علم و فناوری انجام می‌گیرد.

وی نیروی انسانی خلاق و پیشینه تاریخ کارآفرینی و تجاری کردستان را کمک بزرگی در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان این استان دانست و افزود: بخش عمده ای از کارها بواسطه صنایع خلاق انجام می‌شود که امروز در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان تصمیماتی خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفری یک روزه، صبح شنبه از طریق فرودگاه شهدای سنندج با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان اجرایی وارد استان کردستان شد.

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این سفر یکروزه از پارک نوآوری کردستان تیم‌های فناور و دفتر پیشخوان خدمات هوشمند شهر بازدید کرده سپس مراکز شتابدهی ژین، صنایع خلاق و گیم و انیمیشن مریوان را افتتاح و از تولید افزودنی‌های شیمیایی و پلیمری نیز رونمایی می‌کند.

همزمان با سفر ستاری به کردستان، صندوق پژوهش و فناوری این استان نیز شروع بکار می‌کند و پس از آن ساختمان جدبد مرکز رشد دانشگاه کردستان به بهره برداری می‌رسد.

بازدید از پیشرفت شتاد دهنده ژوری مانگ (نیکرو)، محصولات فناورانه محصولات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان، شرکت دانش بنیان آتیلا ارتوپد از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این استان است.

او در ادامه سفر یک روزه خود با آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان و ماموستا رستمی امام جمعه سنندج دیدار و پس از آن در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان شرکت می‌کند.

برچسب‌ها کردستان سورنا ستاری شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سورنا ستاری شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کردستان سورنا ستاری شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری اقتصاد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله دهقانی فیروز آبادی عصر دوشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: «وعده صادق» به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از علم و فناوری بومی در حوزه دفاعی و امنیتی برخورد است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بیان کرد: علم و فناوری در سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشت و فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به عدد ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

دهقانی فیروز آبادی از تشکیل مرکز ملی هوش مصنوعی خبرداد و خاطرنشان کرد: منابع در سال ۱۴۰۲ شش برابر رشد داشته است.

معاون رییس جمهور افزود: در سال گذشته قراردادهایی با نهادهای مختلف داشتیم که در این عرصه رشد ۵ برابری رقم خورد.

کد خبر 6092625

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است