Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در جدول پخش این هفته شبکه نمایش و در باکس منتخب ژانر، پخش فیلم های شاخص و کلاسیک تاریخ سینما قرار گرفته است و نیز آثار دنیل اوتوی بازیگر فرانسوی مرور می شود. همچنین فیلم «مذاکره» به عنوان فیلم جدید در باکس فیلم های جذاب پخش خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم های این هفته عبارتند از «چهارصد ضربه»، « پدر خوانده »، «دکتر استرنج لاو»، «داستان توکیو»، «همشهری کین»، «اینک آخرالزمان» و «دزد دوچرخه» که از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۹ و در باکس منتخب ژانر از شبکه نمایش پخش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته و در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار  دنیل اوتوی (Daniel Auteuil) بازیگر و کارگردان فرانسوی می پردازد که به جوایزی همچون جایزه سزار دست یافته است و در سال ۲۰۰۵ با درام پرتعلیق میشائیل هانکه یعنی راز پنهان (Hidden) برنده جایزه فیلم اروپا شد.

بر همین اساس از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ مرداد ماه، به ترتیب فیلم های «بهترین دوست من»، «گفتگو با باغبان»، «سی و شش»، «ژاپلو»، «رمی»، «روز هشتم» و «راز پنهان» با بازی دنیل اوتوی ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم «مذاکره» (The Negotiation) محصول ۲۰۱۸ کره جنوبی در ژانر جنایی و مهیج، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: پس از اینکه یک ماجرای گروگانگیری اتفاق می افتد، مامور آن هیونگ سو برای مذاکره با گروگانگیران از مرخصی بازمی گردد. اما طی یک اتفاق یکی از گروگان ها کشته می شود و داستان وارد فضایی پیچیده تر می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پدر خوانده شبکه نمایش شبکه نمایش سینمای کلاسیک پخش فیلم سینمایی شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد

سریال «هیس، هیچی نیس!» در حالی به آنتن شبکه دو رسیده که قرار است سه روز آخر هفته از شبکه امید هم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته اعلام شد که سریالِ فانتزی جدید تلویزیون قرار است از شبکه دو پخش شود. حالا در خبر دیگری عوامل سریال اعلام کرده‌اند سه روز آخر هفته این سریال به آنتن شبکه امید هم خواهد رسید.

ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت 21 از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. 

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح و 14:30 بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود