Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:03:56 GMT

بسیج ادارات نقش مهمی در جلب اعتماد مردم دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۸۶۵

بسیج ادارات نقش مهمی در جلب اعتماد مردم دارد

رحیمی با تصریح اینكه بسیج ادارات نقش مهمی در جلب اعتماد مردم دارد، گفت: بسیج هر اداره می‌تواند از اجرای قوانین در آن اداره حمایت كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت‌الله رحیمی»، امروز (شنبه ۲۵ مرداد) در دیدار با «جواد قناعتی»، رئیس بسیج ادارات فارس، گفت: هركسی كه در این نظام دارای تفكر سیاسی خاصی است اما معتقد به نظام اسلامی است باید تلاش كند تا این نظام را به بهترین شكل ممكن به پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با بیان اینكه دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ترویج ناكارآمدی نظام جمهوری اسلامی می‌كنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌كنند تا بتوانند روحیه ناامیدی را به ملت ایران تزریق كنند، گفت: گاهی اوقات مشاهده می‌كنیم كه دشمنان نظام جمهوری اسلامی یک فساد در یک اداره را به‌صورت گسترده مطرح می‌كنند.

وی با تأكید بر اینكه باید اعتماد مردم را به نظام جلب كنیم و در این زمینه بسیج ادارات نقش مهمی می‌تواند ایفا كند، گفت: بسیج هر اداره می‌تواند از اجرای قوانین در آن اداره حمایت كند.

رحیمی بیان كرد: باید به این نكته توجه داشته باشیم كه اگر دستگاهی دچار خطایی شد نباید آن را بزرگنمایی كنیم چرا که كل نظام را زیر سؤال می‌بریم، كه برای ارائه راهكار در این موارد می‌توانیم از ظرفیت بسیج ادارات بهره بگیریم چرا كه این سازمان می‌تواند منشأ اثر تحولات بسیاری در ادارات مختلف باشد.

رحیمی با تصریح اینكه بسیج ادارات نقش مهمی در جلب اعتماد مردم دارد، گفت: بسیج هر اداره می‌تواند از اجرای قوانین در آن اداره حمایت كند.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج ادارات فارس بسیج ادارات استانداری فارس شیراز اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان  در همایش تجلیل از مشاوران و مددکاران پلیس  گفت: ثبت ۶ هزار مراجعه به مشاوران مراکز مشاوره پلیس در استان نشانه اعتماد عمومی است.

سرهنگ علی بصیری افزود: یکی از درگاه‌های ارتباطی فراجا با مردم، مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها است.

وی با اشاره به ماهیت کاری مشاوران و مددکاران پلیس و ضرورت اصل اعتماد در این حوزه، خاطرنشان کرد: مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به مشاوران پلیس نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی افزود: نظرهای تخصصی مشاوران پلیس در استان سمنان و در بسیاری از ساختارها و موقعیت‌ها و پرونده‌ها تعیین‌کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است