Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امکان استفاده از بورس انرژی را یکی از گشایش‌های اقتصادی دانست و عنوان کرد: خبرهای خوبی در چند روز آینده و هفته آینده درباره عرضه و تولید نفت خواهیم داشت.

دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" صبح امروز ۲۵ مردادماه در آئین بهره‌برداری و افتتاح کارخانه کنتورسازی، مواد ضدعفونی‌کنند و نیروگاه خورشیدی شرکت طرح‌های صنعتی راد نیروی کرمان در باغین گفت: در شرایط سخت اقتصادی کشور مسیر اجرای پروژه‌ها در بخش های مختلف استمرار دارد و تحریم‌ها باعث توقف این پروژه‌ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم دستیابی به دانش فنی تاکید کرد و افزود: این مهم به دست جوانان قابل دستیابی است و باید به جوانان اعتماد کرد و کارها را به دست آنها سپرد تا مسیر توسعه را طی کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا بیان کرد: اقداماتی که آمریکایی‌ها در این چند سال بر علیه جمهوری اسلامی انجام داده، اگر برای هر یک از کشورهای منطقه انجام می‌داد آن کشورها ظرف ۶ ماه سقوط می‌کردند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امکان استفاده از بورس انرژی را یکی از گشایش‌های اقتصادی دانست و عنوان کرد: خبرهای خوبی در چند روز آینده و هفته آینده درباره عرضه و تولید نفت خواهیم داشت. درست است تحریم‌ها مشکلاتی در مسیر ترانزیت نفت ایجاد کرده اما مشکل ترانزیت فرآورده‌های نفتی نداریم.

پورابراهیمی بر استفاده از بازار سرمایه توصیه کرد و ادامه داد: این بازار برای شرکت‌ها امکانات خوبی ایجاد می‌کند، ضمن آنکه افرادی که قصد سرمایه‌گذاری خرد دارند می‌توانند از این کانال استفاده کنند.

وی بیان کرد: اقتصاد ایران روزانه ۱۴۰۰ میلیارد تومان تولید نقدینگی دارد که باید در مسیر تولید هدایت شود که اگر به تولید واقعی منجر نشود برای کشور کاملا مخرب خواهد بود لذا پیشنهاد می‌کنیم به جهاد نصر کرمان که از این بازار استفاده کند.

دکتر "محمدجواد فدایی" استاندار کرمان نیز در این آئین گفت: اشتغال و تولید مهمترین اهداف استان است و معتقدیم هر کس حتی برای ایجاد یک شغل کمک می کند باید از وی تقدیر و تشکر کرد و اگر کسی کم کاری و کوتاهی کند حال در دستگاه دولتی یا خصوصی باشد؛ خیانت به نظام، مردم و تداوم انقلاب کرده است.

"حسن‌زاده" مدیرعامل شرکت راد نیروی کرمان نیز در این آئین گفت: برای راه‌اندازی کارخانه کنتورسازی ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و با توجه به اینکه سفارشات زیادی داریم به ۲۵ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز داریم.

وی از گرفتن سفارش تولید ۱۶۰ هزار کنتور از استان‌های مختلف کشور خبر داد و بیان کرد: تولید کنتور سه فاز و هوشمند در دستور کار داریم و می‌توانیم ظرفیت تولید این کارحانه را به ۵۰۰ هزار کنتور در سال افزایش دهیم گفتنی است که در این کارخانه زمینه اشتغال ۳۵ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت راد نیروی کرمان ادامه داد: برای راه‌اندازی نیروگاه حورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی نیز حدود ۱.۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که مجوز ۲۵ مگاواتی برای آن اخذ کردیم و این نیروگاه در حال حاضر برای ۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پورابراهیمی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است

حمیرا ریگی  رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و پیگیری مشکلات پیش رو برای رونق اشتغال و تولید و سهولت در سرمایه گذاری از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است

وی افزود: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تسریع، تسهیل و تکریم تجار و بازرگانان اساس کار همکاران من در سازمان منطقه آزاد چابهار است تا اعتقاد و اعتماد مردم در سال جدید برای مشارکت در سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی ارتقاء پیدا کند.

وی بیان کرد: منطقه آزاد چابهار به عنوان بهشت سرمایه گذاری شرق ایران اسلامی در زمینه تجارت، بازرگانی، ترانزیت، کشاورزی و گردشگری با هزاران فرصت، معافیت، مزیت، آینده‌ای درخشان، نزدیک به بازار چندین میلیونی و فراهم بودن زیرساخت‌ها آماده پذیرایی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه این منطقه آزاد نه‌تن‌ها در اقتصاد ملی نقش مؤثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکای مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است، افزود: سرمایه‌گذاران و تجار باید بدانند فلسفه وجودی شکل گیری مناطق آزاد بر پایه صادرات و ترانزیت بنا نهاده شده بنابراین سرمایه‌گذاران واقعی و تجار و بازرگانانی که در حوزه صادرات، تولید و ترانزیت فعالیت می‌کنند هرگونه موانع و مشکلاتی را که با آن روبرو شدند به معاونان و مدیران ما ارائه کنند تا در راستای رفع آن اقدامات عاجل صورت گیرد.

وی تصریح کرد: چابهار به سبب نزدیکی با کشور‌های پرجمعیت هند، پاکستان، افغانستان، کشور‌های آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس و دریای عمان به عنوان بزرگترین منابع انرژی جهان و دسترسی آسان به سرزمین اصلی ایران از بزرگترین فرصت‌ها و مزیت‌ها برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی برخوردار است.

ریگی به معاونت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و حوزه‌های مرتبط دستور داد: با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به چابهار و حوزه سواحل مَکُران و توسعه این پهنه غنی از فرصت‌های مهین اسلامی، لازم است نشست‌های مداوم و منظم با سرمایه‌گذاران و بازرگانان برگزار شود تا موانع تولید، سرمایه‌گذاری و ترانزیت رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است