Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت حمایت از بازنشستگان فرهنگی تاکید کرد و گفت: حمایت از بازنشستگان را وظیفه خود می‌دانم. تاریخ انتشار: 09:26 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۷۵۱

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت ۲۵ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، این روز را به بازنشستگان عزیز فرهنگی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش‌وپرورش استخراج دانش نهفته بازنشستگان را گامی مهم در مدیریت دانش دانست که جامعه را در پیشگیری از خطا‌ها یاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: باید ۱۵ درصد تفاوت بین حقوق بازنشسته و شاغلین وجود داشته باشد

وی افزود: مستندسازی، موردکاوی و استخراج دانش نهفته بازنشستگان گامی مهم در مدیریت دانش است و جامعه را در پیشگیری از تکرارخطا‌ها و حل مسائل مزمن یاری می‌کند. حمایت از بازنشستگان را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت آموزش وپرورش آموزش و پرورش بازنشستگان حمایت از بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه