Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:18:25 GMT

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۳۶۳

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

به گزارش ایرنا، سرهنگ ایرج خانی پور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا با هدف حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر حین گشت زنی در مسیر ارتباطی زنجان - ابهر به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودروی مسافری متوقف شده، سه هزار عدد انواع عینک طبی قاچاق کشف، راننده متخلف را دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

کشف ۵۰ راس دام قاچاق در شهرستان ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد معصومی راد، افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۵۰ راس گوسفند بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل را کشف و یک متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

کشف بیش از هزار و ۵۰۰ قرص غیرمجاز در شهرستان ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف و ضبط بیش از یک هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص غیر مجاز از ۲ واحد عطاری در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد مهدیخانی گفت: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع داروی متادون در دو واحد عطاری، ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از فعالیت مجرمانه در این ۲ واحد صنفی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل و در بازرسی از این عطاری‌ها در مجموع یک هزار و ۵۷۸ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پرونده آنان در مرجع قضایی در دست رسیدگی است، گفت: پلیس با افرادی که در پوشش های مختلف اقدام به فروش مواد افیونی و غیرمجاز می کنند بر اساس قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کلاهبرداری تحت عنوان خرید بن تخفیف کالا

رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: اخیرا برخی کلاهبرداران با ارسال پیامک تحت عناوین مختلف از جمله "مشترک گرامی شما با کد معلوم برنده شدید برای باطل نشدن بن تخفیف خود فوری تماس بگیرید" اقدام به کلاهبرداری می کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو افزود: متخلفان پس از تماس به بهانه تعلق گرفتن سبد کالا، طعمه ها را به سایت‌ها و درگاه جعلی بانکی هدایت کرده و پس از اینکه وارد کردن اطلاعات کارت بانکی از سوی آنان، اطلاعات حساب فرد مورد نظر را کپی‌برداری و در کسری از ثانیه موجودی حساب آنان را مورد سرقت قرار می‌دهند.     

وی به کاربران هشدار داد به هیچ وجه به پیامک‌هایی که منبع و مبنای آن مشخص نیست اعتماد نکنند و قبل از واریز وجه، ضمن رویت جنس از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

آدینه‌لو تاکید کرد: شهروندان برای انجام امور بانکی در بستر اینترنت به هیچ عنوان از کارت‌های بانکی حقوق یا کارت‌هایی که مبالغ بالا در حساب خود دارند، استفاده نکنند و برای انجام تراکنش‌های اینترنتی ضمن استفاده از درگاه‌های بانکی معتبر نسبت به نصب افزونه ضد فیشینگ در مرورگرهای خود اقدام کنند.

رییس پلیس فتا زنجان گفت: از کاربران خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌ موبایلی موضوع را از طریق ۱۱۰ یاسایت پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.    

برچسب‌ها قاچاق انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق انتظامی زنجان قاچاق انتظامی زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

 متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر(زنجان)، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش تسنیم، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی