Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات لیگ برتر والیبال از شهریورماه برگزار می‌شود و تغییر و تحولاتی در برخی تیم‌ها به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال انجام شده و قرار است از شهریورماه تیم‌ها به مصاف یکدیگر بروند. البته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا هنوز زمان برگزاری مسابقات مشخص نشده است اما تیم‌ها این روزها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تمرین هستند تا برای رقابت‌های لیگ آماده وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی تیم‌های تازه وارد لیگ برتری همچنان به دنبال جذب بازیکن هستند؛ تیم شهرداری قزوین امسال لیگ برتری شده و نیمکت این تیم هم به مسعود آرمات واگذار شده است؛ شهرداری قزوین به دنبال جذب بازیکن خارجی است.

تیم راهیاب ملل نماینده استان کردستان که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت؛ هم‌اکنون وضعیت نامعلومی دارد و شاید به دلیل شرایط اقتصادی و از دست دادن چندین بازیکن از ادامه حضور در لیگ انصراف دهد.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ والیبال مسابقات لیگ والیبال تیم راهیاب ملل تیم شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم