Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:55:32 GMT

واکنش سپاه به توافق امارات و رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۰۳۰

واکنش سپاه به توافق امارات و رژیم صهیونیستی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی ، این اقدام را خطایی راهبردی ، حماقتی تاریخی و خنجری زهر آگین در پیکر امت اسلامی توصیف و تاکید کرد:  این اقدام نه تنها منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد بلکه با باطل سازی رویایی خاورمیانه جدید ، آینده ای خطرناک را در انتظار امریکا و حامیان توافقنامه قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: توافق ننگین عادی‌سازی روابط بین امارات متحده عربی و دولت جعلی صهیونیستی که با طراحی و راهبری رژیم تروریستی و ضد بشری آمریکا علنی شده است از بزرگترین خیانت های تاریخی ضد آرمان قدس به شمار می‌رود که خنجری زهرآگین بر پیکر امت اسلامی بویژه مقاومت و حقانیت ملت مظلوم مسلمان فلسطین وارد کرده است. 

این بیانیه می افزاید : این اقدام خائنانه که اهداف چندگانه ای از جمله مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاومت فلسطینی، فراموشی مسئله قدس و فلسطین و بسترسازی برای اجرای پروژه معامله قرن و خاورمیانه جدید و ایجاد شرایط برای همه گیر سازی رابطه جهان عرب با اشغالگران صهیونیست را  دنبال می کند ، حرکتی شیطانی و محکوم به شکست بوده و نه تنها دستاوردی برای مثلث آمریکا ، رژیم صهیونیستی و آل سعود  نخواهد داشت بلکه در معادله ای معکوس شتاب گرفتن روند نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استیفای حقوق مسلم فلسطینی‌ها را رقم خواهد زد .

 بیانیه سپاه این حماقت راهبردی و خطای محاسباتی را مقدمه تبدیل امارات به سرزمین تحت استعمار اسرائیل قلمداد و تصریح کرده است  : خیانت آشکار امارات به آرمان مشترک امت اسلامی، حاکمان این کشور را منفور و آماج نفرت و خشم مقدس جهان اسلام و جبهه حامی ملت مظلوم فلسطین  قرار داده که آنها را به سرنوشت دیگر خائنین به خونهای پاک شهدای فلسطین دچار خواهد ساخت .

این بیانیه با توصیه به حاکمان امارات برای تجدید نظر در این اقدام پر نکبت و احترام به عزم و اراده ملت مسلمان این کشور عربی در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین تصریح کرده است: حاکمان امارات دیر یا زود باید در انتظار واکنش قاطع و عبرت آموز مردم این کشور در قبال تحقیر تاریخی ناشی از حماقت سران خود در رونمایی از توافقنامه  عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب باشند ؛ چرا که آنان نیز همراه با سایر ملل مسلمان و آزاده عالم اجازه نخواهند داد فریاد مظلومیت و عدالت‌خواهی فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف در هیاهوی عملیات روانی و تصویرسازی های فریبنده رسانه‌های امپریالیستی و صهیونیستی دفن گردد .

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید این توافق شیطانی و تاکید بر اینکه تجربه تاریخی نشان داده است کسانی که در پی سازش و عادی‌سازی رابطه با دولت نامشروع و غاصب صهیونیستی بوده‌اند در زمره منفورترین جنایتکاران و خیانت پیشه گان تاریخ قرار گرفته‌اند ، آورده است: امریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای توافقنامه ننگین ابوظبی - تل آویو بدانند این اقدام پلید منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد و بر خلاف تصور با باطل سازی رویای خاورمیانه جدید ، از آینده ای خطرناک برای آنها به ویژه ساکنین کاخ شیشه‌ای امارات خبر می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، حمایت خود را از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این تجمع با محکومیت حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان اظهار کرد: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر افزود: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است. بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد. امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای موجب گسترده شدن و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته شد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده، نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته، موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه، هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به‌وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم بود که در حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

به گزارش آنا، این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت بیانیه پایانی، با محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی