Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون وزیر راه گفت: عدم واریز وجه اولیه توسط متقاضیان طرح مسکن ملی به معنای انصراف است. هم اکنون حدود ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه خود تاخیر دارند.

 محمود محمودزاده با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح ملی مسکن سال آینده انجام می شود، اظهار کرد: برخی واحدهای طرح ملی مسکن هفته دولت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح برخی واحدهای باقیمانده مسکن مهر (حدود 38 هزار واحد) و همچنین طرح ملی مسکن بخشی از برنامه های هفته دولت در بخش مسکن است.

وی با یادآوری این که تعیین تکلیف ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان ها انجام شده است، تصریح کرد: افرادی که فرم «ج» آنها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند.

وی از تعیین تکلیف تمامی ثبت‌نام شدگان طرح ملی مسکن تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: فقط افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده ها در صورتیکه نتوانند مدارک مستدلی ارایه کنند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: افرادی که تایید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند. بدین معنا، کسانیکه در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح ملی مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا