Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با اقدام به موقع، عملیات مقابله با آلودگی نفتی در اسکله شماره ٧ بندر خرمشهر با موفقیت انجام شد. - اخبار استانها -

نوراله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: با توجه به اعلام وقوع آلودگی در اسکله شماره ٧ بندر خرمشهر، بلافاصله تمهیدات لازم برای مقابله با این آلودگی در دستور کار قرار گرفت و تیم ارزیابی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور تیم ارزیابی در محل و بررسی موضوع، تیم عملیاتی مقابله با آلودگی به اسکله مورد نظر اعزام شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: با حضور تیم مقابله با آلودگی در محل،  با استفاده از قایق، بوم، پد جاذب و اسکیمر دلتا الودگی بطور کامل ابتدا توسط بوم جاذب مهار و سپس توسط پد جاذب جمع اوری و توسط اسکیمر دلتا پاکسازی شد.

شکایت مردم نیجریه از شِل انگلیس به خاطر آلودگی نفتیمقابله با آلودگی نفتی در خلیج فارس در اولویت برنامه‌های اداره کل بنادر استان بوشهر قرار دارداجرای 38 عملیات مقابله با آلودگی نفتی در خلیج فارس محدوده استان بوشهر

وی گفت: دراین عملیات اسکیمر دلتا نیز به منظور پاکسازی کامل محدوده الودگی استفاده شد. تاکنون با وجود بررسی‌های میدانی و بازرسی از شناورهای موجود در محدوده آلودگی، منبع آلودگی مشخص نشده است.

اسعدی درباره اقدامات صورت گرفته برای رفع این آلودگی اظهار داشت:  آلودگی بوجود آمده با تلاش نیروهای مقابله با آلودگی رفع شد.

انتهای پیام/341/ت

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... لغو طرح ترافیک چه تأثیری در آلودگی هوا دارد؟ مشکل گل‌آلودگی آب شرب آببر همچنان پایدار است / آب بسته‌بندی رایگان توزیع می‌شود کرمان| اصرار بر اخذ مجوز صنایع در حوالی شهرها به صلاح نیست/ آلودگی هوا اثرات جبران ناپذیری دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لغو طرح ترافیک چه تأثیری در آلودگی هوا دارد؟ مشکل گل‌آلودگی آب شرب آببر همچنان پایدار است / آب بسته‌بندی رایگان توزیع می‌شود کرمان| اصرار بر اخذ مجوز صنایع در حوالی شهرها به صلاح نیست/ آلودگی هوا اثرات جبران ناپذیری دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارگری خراسان رضوی توزیع شد ۲ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۳ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۴ روایت تسنیم از علل کاهش ازدواج در اردستان؛ شرایط دست و پا گیر ازدواج را سخت کرده است ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۶ برگزاری مراسم‌های آیینی ایام محرم در نطنز ممنوع است/توزیع نذورات تنها در قالب بسته‌های معیشتی ۷ شیوع کرونا به ۱۵۰۰ کارگاه اقتصادی در استان گیلان خسارت زد ۸ «واردات بی‌رویه» صنعت نساجی استان گیلان را دچار رکود کرد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با آلودگی آلودگی نفتی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر