Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:20:10 GMT

در این تاریخ‌ها سـربـه هـوا باشید!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۳۷۴

در این تاریخ‌ها سـربـه هـوا باشید!

پنجمین شماره‌ «برساوش» نشریه کانون نجوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، سرمقاله این شماره از نشریه با عنوان «پنجره‌ای با نمای کره سرخ» به قلم پوریا شیخی نوشته شده است.

«روزهای رصدی/ در این تاریخ‌ها سربه هوا باشید»، «مصاحبه با مرد کسوف ایران/حمید جدیری خداشناس»، «اخترفیزیک و کیهان‌شناسی/ همیشه حق با مشتری است»، «اخترفیزیک و تاریخ علم/نقشه‌ای به وسعت آسمان»، «فناوری فضایی/ سفری بی‌انتها»، «زیست فضایی/چگونه شد که حیات زمین را انتخاب کرد»، «معرفی کتاب: فلسفه علم» و «جور دیگر باید دید/آلبوم نجومی» از جمله مباحث و مقالاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «برساوش» به صاحب‌امتیازی کانون نجوم دانشگاه پلی تکنیک و مدیرمسئولی پوریا شیخی و سردبیری حنانه امین پور به‌صورت گاهنامه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • گفت و شنود/ نیگه دار!
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد