Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:21:28 GMT

بازگشت اتباع بازداشت شده روس در بلاروس به مسکو

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۴۲۸

بازگشت اتباع بازداشت شده روس در بلاروس به مسکو

‍‍‍‍‍‍

دادستانی کل و سفارت روسیه در مینسک، از آزادی و بازگشت ۳۲ تبعه این کشور که قبل از انتخابات ریاست جمهوری در بلاروس بازداشت شده بودند، خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، دادستانی کل فدراسیون روسیه در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که 32 تن از شهروندان روس که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بلاروس بازداشت شده بودند، آزاد شده و همگی در سلامت کامل به روسیه بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی کل روسیه تأکید کرد که انتقال اتباع روس، مطابق با ضوابط حقوق بین الملل و مقررات ملی دو کشور صورت گرفته است.

در این رابطه توضیح داده شده که تنها یکی از بازداشت شدگان که علاوه بر تابعیت روسی، تابعیت بلاروسی نیز دارد و در این کشور باقی ماند. مقامات ذی‌صلاح روسیه رسیدگی به وضعیت شهروندان بازداشت شده در بلاروس را ادامه خواهند داد.

"دیمیتری مزنیتسف" سفیر روسیه در مینسک نیز پیش از این اعلام کرده بود که شهروندان روسی که قبلاً در بلاروس بازداشت شده بودند، به مقامات سفارت روسیه تحویل داده و مطابق با قوانین بین المللی به میهن بازگردانده شدند.

طرف بلاروسی در اواخر ماه جولای از بازداشت 33 شهروند روسی به اتهام آماده سازی شرایط برای یک حمله تروریستی در این کشور خبر داده بود. مقامات مسکو اعلام کردند که این بازداشت به تحریک کشورهای ثالث انجام شده و اتهامات وارده به این افراد، بی اساس است.

اتباع روس مظنون به تدارک حمله تروریستی در بلاروس شدندواکنش مسکو به دستگیری اتباع روس در بلاروس

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... لوکاشنکو: با پوتین به توافق رسیده‌ام/ در بلاروس جنگ داخلی به راه نخواهد افتاد واکنش مسکو به سخنان لوکاشنکو درباره روابط روسیه-بلاروس کرملین: انتظار داریم اتباع روس در بلاروس به‌زودی آزاد شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لوکاشنکو: با پوتین به توافق رسیده‌ام/ در بلاروس جنگ داخلی به راه نخواهد افتاد واکنش مسکو به سخنان لوکاشنکو درباره روابط روسیه-بلاروس کرملین: انتظار داریم اتباع روس در بلاروس به‌زودی آزاد شوند پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تأکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود ۳ جیسون رضائیان: رفتن هوک تأیید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است ۴ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت ۵ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۶ اوبراین: عدم‌حمایت اروپا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ناامیدکننده است ۷ مخالفت شدید کشورهای اروپایی با تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز روسیه ۸ تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران مهمترین اخبار بین الملل سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود توافق عادی سازی -۴ و پایانی| دلالی شخصیت‌های اماراتی برای یهودی‌سازی قدس مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روس در بلاروس بازداشت شده بین الملل اتباع روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها