Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یکی از درس‌های که امام حسین (ع) در عاشورا به جهانیان داد دستگیری از مردم بود و قطعا در محرم امسال نیز مردم باید در گام اول به حفظ سلامتی همنوعان خود و رعایت پروتکل‌ها توجه داشته باشند.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به چگونگی هدایت نذورات مردم به سمت مقابله با کرونا در ایام محرم بیان کرد: هم اکنون ما در آستانه فرارسیدن ماه محرم قرار داریم و یکی از درس‌هایی که امام حسین (ع) به ملت‌های دنیا داده است دستگیری از مردم و از خودگذشتگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها نیز کشور با ویروس کرونا درگیر بوده و آن چه که در اولویت قرار دارد جان انسان‌ها و کمک به حفظ سلامتی اعضای جامعه است.

وی در ادامه تاکید کرد: در گام اول آن چه که همه خیرین و هیات داران و عزادارانی حسینی در این ماه باید به آن توجه داشته باشند دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا است. شرایط امسال ایجاب می‌کند برای حفظ سلامتی اعضای جامعه و کمک به همنوعان خود که با فرهنگ عاشوریی نیز گره خورده‌ است در برگزاری مراسمات ماه محرم دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را در اولویت قرار دهیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزاداران حسینی در ماه محرم همانند سال‌های گذشته نذوراتی دارند بهتر است مردم به صورت خودجوش بخشی از این نذورات را برای حفظ  سلامتی همنوعان خود در تهیه ماسک و  اقلام بهداشتی صرف کنند و توزیع غذا و اقلام خوراکی نیز باید در چارچوب دستورالعمل‌های ستاد کرونا بوده واز تجمعات پرهیز شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مسوولان هیات‌ها و کسانی که مراسم‌های عزاداری را در این ماه اقامه می‌کنند همانطور که بزرگان اسلام از گذشته تاکنون برای علم و نظرات کارشناسی ارزش قائل بودند امسال نیز قطعا در برگزاری مراسم‌ها به  رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته و قطعا مردم را به سمت رعایت دقیق پروتکل‌ها و خیررسانی به دیگران در جهت حفظ سلامتی جامعه سوق خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نذر سلامت حفظ سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا در شرایطی موفق به کسب پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پیکان شدند که هواداران رفسنجانی استقبال خوبی در مقایسه با دیدارهای قبل از بازی خانگی مس داشتند و در برتری این تیم تاثیرگذار بودند.

با وجود اینکه بارش شدید باران در شهر رفسنجان وجود داشت، اما هواداران تیم مس 120 دقیقه شاگردان محرم نویدکیا را تشویق کردند و در پایان بازی هم جشن ایسلندی به راه انداختند.

هواداران مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول به‌شدت نگران اوضاع این تیم بودند و احساس خطر می‌کردند، با حضور محرم نویدکیا دوباره به سکوهای ورزشگاه خانگی خود برگشتند و استقبال جالب توجهی در دیدار روز گذشته برابر پیکان داشتند تا صعود تیمشان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی را جشن بگیرند.

حضور محرم نویدکیا و عملکردشان در 11 دیدار گذشته با هدایت این سرمربی که هیچ شکستی نداشتند، موجب شده تا تماشاگران مس رفسنجان امید بیشتری به این تیم پیدا کنند و مطمئنا در دیدارهای خانگی بعد هم استقبال بیشتری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان/ نمادی از فرهنگ پهلوانی در« پهلوان و فیل»
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا