Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@13:12:42 GMT

۶۳ درصد متقاضیان ، وام رونق تولید دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۴۷۹

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس این آمار در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۸۱۷ میلیارد تومان در قالب ۶۷۶ فقره تسهیلات برای تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد، در راستای اقتصاد مقاومتی و بیش از ۷۹۱ میلیارد تومان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال در قالب ۱۵۶ فقره به استان‌های مختلف پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مدت ۱۸۰۸ مورد ثبت نام برای استفاده از تسهیلات رونق تولید انجام شده که ۱۰۷۲ مورد برای دریافت بیش از ۳۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و در نهایت ۶۷۶ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱۸۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده است؛ یعنی حدود ۶۳ درصد از کل ثبت نام کنندگان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

 

همچنین درسه ماهه اول امسال ۸۵۱ موردثبت نام برای استفاده ازتسهیلات برنامه تولیدواشتغال انجام شده که ۳۷۱ مورد برای دریافت تسهیلات ۲۷۰۶ میلیارد تومانی به بانک معرفی شده اند.در نهایت ۱۵۶ مورد پرداخت تسهیلات به ارزش ۷۹۱ میلیارد تومان صورت گرفته است؛ یعنی حدود ۴۲ درصد از کل ثبت نام کنندگان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

 

در این میان بیشترین پرداختی تسهیلات رونق تولید نیز مربوط به استان سمنان با مبلغ نزدیک به ۳۷۵ میلیارد تومان، گیلان با ۳۱۷ میلیارد تومان و همدان با ۱۵۵ میلیارد تومان بوده است. بیشترین تسهیلات تولید و اشتغال نیز به تهران، چهارمحال بختیاری و آذربایجان شرقی پرداخت شده؛ به‌طوری که مبلغ پرداختی به این استان‌ها به ترتیب ۱۰۹ میلیارد تومان، ۷۳ میلیارد تومان و ۵۳ میلیارد تومان بوده است.

 

کدام استان‌ها کمترین تسهیلات را به خود اختصاص دادند؟

البته در سه ماهه اول امسال از استان‌های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و کرمانشاه هیچ ثبت نامی برای دریافت تسهیلات رونق تولید انجام نشده و استان‌های خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویر احمد با وجود داشتن ۱۶ و یک ثبت نام در بخش تسهیلات رونق تولید دریافت نکردند. استان ایلام نیز کمترین تسهیلات رونق تولید، معادل ۷۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

 

در زمینه تسهیلات تولید و اشتغال نیز در سه ماهه اول امسال استان‌های کرمان و جنوب کرمان با وجود داشتن دو و پنج ثبت نام هیچ تسهیلاتی در این بخش دریافت نکرده‌اند. خراسان جنوبی نیز با دریافت ۱۶۰ میلیون تومان کمترین تسهیلات تولید و اشتغال را در سه ماهه اول اسال دریافت کرده است. 

 

لازم به یادآوری است که تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با بهره ۱۴ درصد پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب از این ظرفیت در راستای تامین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی و یا تکمیل واحدهای تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استفاده کنند.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تسهیلات اقتصاد جام نیوز وام تولید تسهیلات رونق تولید سه ماهه اول امسال تولید و اشتغال سه ماهه اول میلیارد تومان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند