Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:48:18 GMT

فضای بیمارستان باقرالعلوم اهر ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۵۱۱

فضای بیمارستان باقرالعلوم اهر ۲ برابر شد

به گزارش شنبه ایرنا، محمد میرزاپور در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی باقرالعلوم اهر اظهار کرد: بخش زایمان بیمارستان باقرالعلوم اهر در سطح منطقه مجهزترین بخش بیمارستانی در حال احداث است.

وی اضافه کرد: بخش دیالیز بیمارستان اهر نیز از دیگر مطالبات مردم ارسباران در حوزه درمان است عملیات تجهیز آن در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر بابیان این‌که تعهد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزایش تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر تا ۵ سال آینده به ۲۵۲ تخت است، گفت: پیش‌بینی ما این است که تا آذرماه سال‌جاری تعداد تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر به بالای ۲۴۵ تخت افزایش می‌یابد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان در سال‌جاری به بخشی از تعهدات خود عمل ‌کند.

میرزاپور با تاکید بر این‌که بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های ارسباران به تجهیزات و امکانات بیشتر و به‌روزتر نیازمند است، خاطرنشان کرد: از زحمات، تلاش‌ها و همراهی مردم، مسئولان و کادر درمانی که در طول شش ماه شیوع ویروس کرونا، سیستم بهداشت و درمان اهر را حمایت کردند قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: شهدای مدافع سلامت که در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شهادت رسیدند گواه آن است که کادر درمان در تامین سلامت مردم از جان مایه می‌گذارند.

امام جمعه اهر  نیز در این آیین ، با اشاره به این‌که استکبار جهانی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: دشمنان سعی دارند تا با ۲ روش عقاید و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحریف کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده افزود: امام راحل ۴۱ سال قبل انقلاب اسلامی را با توکل به خداوند متعال به پیروزی رساند و به ‌رغم توطئه‌های مختلف دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، جمهوری اسلامی ایران همچنان با اراده زمان انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه اهر با قدردانی از خدمات‌رسانی و فداکاری کادر درمانی شهرستان اهر گفت: کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا، جهادگونه و شبانه‌روزی با روحیه و اراده رزمندگان دوران دفاع مقدس مشغول به ارائه خدمات و مراقبت از بیماران هستند و در شرایط فعلی کادر درمانی در معرض تهدید و خطر ویروس کرونا هستند.

حسین زاده، معاون فرماندار اهر نیز گفت: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و همکاران‌شان علی‌رغم عمل به وظایف ذاتی، در مقابله با ویروس کرونا زحماتی زیادی کشیدند که جای دارد تا از تلاش‌ها و زحمات آنها قددرانی کنیم.

در این آیین مسعود تربتی به عنوان رییس جدید بیمارستان باقرالعلوم، معرفی و از خدمات حیدری تجلیل شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اهر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اهر بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی اهر بهداشت و سلامت بیمارستان باقرالعلوم اهر ویروس کرونا کادر درمانی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان