Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:03:25 GMT

کمالی: انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم/ اولین هدفم لژیونر شدن است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۶۰۸

کمالی: انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم/ اولین هدفم لژیونر شدن است

‍‍‍‍‍‍

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: از آنجایی که در بازی قبل آسیب دیده بوده و نتوانستم گلزنی کنم انگیزه بالایی داشتم و توانستم گلزنی کنم. - اخبار ورزشی -

مهسا کمالی، بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان پس از گلزنی در رقابت با سایپا در دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سایپا تیم خوبی است و به این تیم تبریک می‌گویم. خیلی خوب تلاش کردند، اما ما از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم و توانستیم گل بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در بازی قبل آسیب دیده بودم و نتوانستم خیلی خوب گل زده و به تیمم کمک کنم در این بازی خیلی انگیزه داشتم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم گل بزنم و بازی خوبی داشته باشم.

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان مسابقات لیگ برتر سال 98 را سخت ارزیابی کرد و اظهار داشت: فکر می‌کنم امسال لیگ خیلی سخت تری نسبت به سال قبل داشتیم. ما در مرحله نیمه‌نهایی توانستیم هیئت خراسان رضوی را شکست دهیم که این تیم هم واقعا خوب بود و فکر می‌کنم امسال رقابت در شش - هفت تیم بالای جدول بود نه فقط چهار یا سه تیم. به عبارت دیگر هر سال دو یا سه تیم خوب بودند، اما امسال همه تیم‌ها خوب بودند و فکر می‌کنم لیگ امسال سخت‌تر و فشرده‌تر از پارسال بود.

وی از تمرینات و رقابت فشرده و سخت تیمش در لیگ برتر امسال اشاره کرد و ادامه داد: ما به دلیل شیوع ویروس کرونا چهار ماه تمرینات فردی داشتیم و وقتی تمرینات تیمی را آغاز کردیم من آسیب دیدگی داشتم و خیلی خوب و صددرصد خودم نبودم. شرایط امسال باعث شد شرایط لیگ اینگونه باشد و امیدوارم با قهرمانی تمام شود چون یک سال پرفشار را شت سرگذاشتیم و فقط خودمان می‌دانیم که چقدر سختی کشیدیم.

کمالی، داوری مسابقه را خوب ارزیابی کرد و گفت: داوری خوب بود، اما نیمه اول چند باری مرا زدند که داور خطا نگرفت. به هر حال همانگونه که ما اشتباه می‌کنیم داروان هم اشتباه می‌کنند با این حال اشتباه تاثیرگذاری نداشتند.

وی که هدفش لژیونر شدن است، اظهار داشت: اولین هدفم تیم ملی است و امیدوارم در تیم ملی آنقدر خوب باشم که بتوانم به مسابقات آسیایی اعزام شوم. درباره لیگ هم اولین اولویتم لژیونر شدن است و اگر ایران باشم باید ببینیم چه تیمی پیشنهاد می‌دهد.

بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان همچنین درباره ماندن در تیمش گفت: مس رفسنجان شاید بهترین تیمی بود که تا الان در آن بازی کردم. این تیم به تمام قول‌هایی که داده بود، عمل کرد، اما آدم از فردای خودش خبر ندارد و ماندن در مس رفسنجان به شرایط بستگی دارد.

سنگ‌سفیدی: تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و لیگ برتر به ضرر ماست/ باشگاه مس سونگون باید حقم را بدهد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال ایران فوتسال بیشتر بخوانید... فینال لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست خانگی سایپا مقابل مس رفسنجان تیم فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان برای بازی مرحله پایانی بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور آماده می‌شود+ تصاویر فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان/ دومین تلاش مسی‌ها برای قهرمانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فینال لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست خانگی سایپا مقابل مس رفسنجان تیم فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان برای بازی مرحله پایانی بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور آماده می‌شود+ تصاویر فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان/ دومین تلاش مسی‌ها برای قهرمانی واژه های کاربردی مرتبط فوتسال ایران فوتسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم ۳ سمپدوریا به دنبال کاهش قیمت انتقال مجید حسینی ۴ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۵ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۶ گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم ۷ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید ۸ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی مهمترین اخبار ورزشی صانعی: برای جام جهانی فوتسال بابد به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد لیگ برتر فوتبال|هفته سرنوشت‌ساز برای مدعیان بالانشین و کاندیداهای سقوط/ سایه دربی حذفی روی لیگ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی رضایی: نمی‌خواهیم تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود/ بازی سختی در رفسنجان داریم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کرونا در بسیاری از استان‌ها روند نزولی پیدا کرده است دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال ایران فوتسال فوتسال ایران فوتسال فینال لیگ برتر فوتسال بانوان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا