Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:47:27 GMT

حل مشکل اینترنت در ۲۱۶ روستای چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۶۵۱

حل مشکل اینترنت در ۲۱۶ روستای چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی ۸۱ سایت bts برای ۲۱۶ روستا در چهارمحال و بختیاری خیر داد و گفت: این سایت‌ها به شرط تأمین تجهیزات به سرعت راه‌اندازی می‌شود.

مرتضی بلالی در گفت‌وگو با ایسنا  در خصوص حل مشکل دسترسی به اینترنت در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا ویروس و مجازی شدن آموزش‌ها تاکنون ۳۸ روستا از طریق اپراتور همراه اول و ۲۹ روستا از طریق اپراتور ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: در هفته دولت مدارس روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات به صورت رایگان متصل می‌شوند تا برای بحث آموزش مجازی در صورت ادامه‌دار بودن تعطیلی مدارس با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: در هر شهر و روستایی که امکان دسترسی به ADSL وجود داشته باشد از طریق مخابرات دسترسی به اینترنت مدارس حل می‌شود و اگر امکان دسترسی به مودم وجود نداشته باشد مشکل دسترسی به اینترنت این مدارس از طریق اپراتورهای همراه برطرف می‌شود، همچنین ماهیانه ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان با سرعت ۲ تا ۱۶ مگابایت در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

بلالی از راه‌اندازی ۸۱ سایت bts برای ۲۱۶ روستا در چهارمحال و بختیاری خیر داد و گفت: این سایت‌ها به شرط تأمین تجهیزات به سرعت  راه‌اندازی می‌شود، همچنین در برخی از روستاها شبکه اینترنت به ۳g و  ۴g ارتقا پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری اينترنت روستاها چهارمحال و بختیاری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی