Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: کسی که در این دربی گلزنی کند نامش در تاریخ ماندگار می‌شود و امیدوارم تیم شایسته برنده شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، تیم‌های پرسپولیس و استقلال رقیب یکدیگر شدند. این دیدار چهارشنبه پنجم شهریور برگزار می‌شود و دربی 92 سرخابی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم نیاز وافری دارند تا در این مسابقه که در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود برنده شوند تا مجوز صعود به دیدار فینال را به دست آورند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در جام حذفی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: قطعاً نبود تماشاگر از جذابیت این مسابقه کم می‌کند ولی با توجه به اینکه باید در این مسابقه حتماً برنده داشته باشیم، هر دو تیم بازی تهاجمی و تماشاگرپسندی را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: پرسپولیس فاتح لیگ برتر است و برای اثبات خود نیاز به این دارد که قهرمان جام حذفی نیز بشود. در مقابل استقلال برای آنکه جوابگوی طرفداران خود باشد و فصل را با یک جام به پایان برساند، حداکثر کوشش خود را خواهد کرد تا در این مسابقه به پیروزی دست یابد و در مقابل هوادارانش روسفید شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به این موضوع که هر تیمی در دربی 92 برنده شود، این پیروزی در یادها باقی می‌ماند، تصریح کرد: شانس پرسپولیس و استقلال برای برنده شدن در دربی 92 یکسان است. هر دو تیم انگیزه بالایی دارند ولی من با توجه به شرایطی که در این فصل دیدم فکر می‌کنم که شانس سرخ‌پوشان برای برنده شدن بیشتر باشند.

وی که سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه ورزشی خود دارد، در مورد اینکه کدام بازیکنان شانس بیشتری برای گلزنی در دربی دارند، عنوان کرد: نمی‌توان نفر خاصی را مشخص کرد. هر کسی که تلاش بیشتری کند و از انگیزه و آمادگی ذهنی بالاتری برخوردار باشد احتمال آنکه گلزن دربی نام بگیرد، وجود دارد. البته بازیکن یا بازیکنانی که بتوانند در دربی گلزنی کنند، نام آن‌ها ماندگار می‌شود چون شرایط این دربی تا حدودی با دربی‌های دیگر متفاوت است.

ابوالقاسم‌پور در خصوص اینکه افشین پیروانی گفته بود اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر به کمک استقلال آمده و امیدوار است در روز دربی چنین اتفاقی نیفتد، تأکید کرد: با کارشناسی‌هایی که شده، ناخواسته برای استقلال پنالتی‌هایی گرفته شده که قطعاً آبی‌پوشان در آن تأثیری نداشتند. داوران خوبی داریم و اشتباه داوری هم بخشی از مسابقه است. داورانی که پنالتی‌های اشتباه برای استقلال گرفتند از صحنه دور بودند و دچار اشتباه شدند.

وی ادامه داد: امیدوارم در روز دربی تیم داوری با آمادگی بهتری درون زمین حاضر شود و در تمامی صحنه‌ها داور اول مسابقه نزدیک باشد تا سوتی غلط نزند. قطعاً عملکرد داوران ما برای کسب موفقیت تیمی است که بهتر بازی می‌کند و هیچ‌کدام از اشتباهات آن‌ها عمدی نبوده است. امیدوارم در دربی 92 تیمی که لیاقت برنده شدن را دارد به پیروزی دست پیدا کند و به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیم محبوبم برنده شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بهنام ابوالقاسم پور دربی 92 دربی 92

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس به نمایندگی از تیم ملی فوتبال در این مراسم حضور داشت و در مورد انتخاب صحنه‌های بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌ها به عنوان صحنه‌های ماندگار ورزش گفت: از مردم ایران تشکر می‌کنم که به تیم ملی رای دادند و به صحنه‌های بازی ایران و ژاپن را به عنوان صحنه ماندگار ورزش انتخاب کردند.

وحید امیری در مورد مصدومیت و از دست دادن جام جهانی و غیبت در بازی تاریخی ایران و ژاپن گفت: باورکنید یکی از بهترین روز‌های فوتبالی ام بود براشون آرزوی موفقیت کردم و بعد از بازی خوشحال بودم و به بازیکنان زنگ زدم و تبریک گفتم.

وی در پاسخ به حضور مجدد در تیم ملی گفت: من امروز به نمایندگی از تیم ملی در این مراسم حضور داشتم و هر زمان که تیم ملی فوتبال و شخص آقای قلعه نویی به من نیاز داشته باشد مثل سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال هستم.

امیری در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قدرت فوتبال ایران بستگی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد واگذاری این دو باشگاه می‌تواند نوید روز‌های خوب را برای فوتبال باشگاهی و ملی ما بدهد.

امیری در مورد احتمال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: با بچه‌ها حرف زدیم برای تیم‌های دیگر هم احترام قائلیم و بازی به بازی پیش می‌رویم امیدوارم هر تیمی که لایق باشد عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بیانیه نویسی‌ها در فوتبال ایران گفت: در ورزش ایران همیشه جوانمردی حرف اول را می‌زند و امیدوارم در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود و روح جوانمردی در فوتبال حاکم باشد.

این اتفاقات د فوتبال هست  امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخوره روح جوانمردی در ورزش ایران سراغ داریم در فوتبال حاکم باشد.

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم