Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباه فیلمی که در فضای مجازی دلالت بر لو رفتن سوالات کنکور ارشد دارد، گفت: این فیلم به تاریخ انتشار اطلاعیه سازمان که در آن دفترچه سوالات منتشر شده بود اشاره می‌کند. اطلاعیه سازمان سنجش در عصر روز پنج شنبه ۱۶ مرداد که اولین روز برگزاری کنکور کارشناسی ارشد بود، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه توضیح داد: سازمان سنجش ۱۶ مرداد دفترچه اولین روز برگزاری کنکور ارشد را طی همان روز منتشر کرد و روز دوم و سوم در عصر روز برگزاری سوالات در سایت قرار داده شد. اما به دلیل اینکه در زیر همان اطلاعیه  روز ۱۶ مرداد دفترچه سولات روز ۱۷ و ۱۸ مرداد هم منتشر شده است داوطلبان تصور کردند که سوالات را یک روز قبل منتشر کردیم.

زرین آمیزی تاکید کرد: دفترچه سوالات هر روز، در عصر همان روز انتشار پیدا کرده است، اما اطلاعیه‌ای که در روز ۱۶ منتشر شده را جدید نکردیم بلکه دفترچه روز‌های بعد را به آن اضافه کردیم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: فردی که به بیان این مطالب در فضای مجازی اقدام کرده موضوع را اشتباه متوجه شده است. سوالات روز قبل منتشر نشده و سازمان برای سوالات روز ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه اطلاعیه جدیدی منتشر نکرده است.

گفتنی است؛ در چند روز گذشته فیلمی در اینستاگرام با عنوان انتشار سوالات آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش قبل از برگزاری آزمون منتشر شده است که داوطلب در این فیلم اظهار می‌کند سوالات قبل از برگزاری آزمون در سایت منتشر شده  و حفاظت آزمون خدشه دار شده است.

بیشتر بخوانید

کنکور سراسری ۹۹ در ۴ روز برگزار می‌شود آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری از امروز ‌اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ برگزاری کنکور سراسری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کارشناسی ارشد سازمان سنجش منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای گذشته اخباری با تیتر «اقدام عجیب برج میلاد در جذب نیرو؛ ۲ ماه کار، بعد اخراج!» منتشر شده بود.

روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب ۲ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

۱. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از دریافت مجوز های لازم از شهرداری تهران و در چهارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت بصورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

۲. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت ۲ ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

۳. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

۴. در ماه های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

۵. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

کد خبر 849333 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها برج میلاد شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آیلتس چیست؟
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد