Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی محرومین در این استان در دست انجام است، گفت: در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز ساخت سه هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن در این استان در نظر گرفته شده است. تاریخ انتشار: 11:19 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۷۸۷ اقبال عباسی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات استانداری چهارمحال و بختیاری برای تهیه مسکن شهروندان این استان اظهار داشت:  کلنگ احداث دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی محرومین اسفند ماه سال قبل، در پی توافق بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز ساخت سه هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن در این استان در نظر گرفته شده است. اجرای این طرح در مرکز استان و شهرستان‌ها شروع شده است، در تلاش هستیم مشکلات اجتماعی موجود در اجرای این طرح برطرف شود تا ساخت واحدها با سرعت بالاتری ادامه یابد.
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: احیای سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در بخش  بافت‌های فرسوده نقاط مختلف استان و خصوصا شهرکرد شروع شده است. احداث مراکز خدماتی مانند زمین‌های ورزشی، درمانگاه‌ها، ادارات خدماتی و آتش نشانی هم در این بافت‌ها در حال ایجاد شدن است تا مردم در این بافت‌ها ساکن شوند و مشکلی در تأمین خدمات لازم خود نداشته باشند. 
عباسی با بیان اینکه روی هم رفته بیش از پنج هزار واحد مسکونی در این استان برای رفع مشکلات مسکن شهروندان در حال ساخت است، گفت: دو زمین ۵۰ و یک زمین ۲۵ هکتاری از زمین‌های بخش دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است که امیدواریم به رفع مشکل مسکن شهروندان استان بینجامد.    بیشتر بخوانید:  استاندار کردستان: ۳ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن محرومین در این استان ساخته می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری طرح اقدام ملی مسکن چهارمحال و بختیاری هزار واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است