Web Analytics Made Easy - Statcounter

با استقرار بهداشت‌یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به‌صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین طاهری تهیه‌کننده سریال بابیان این مطلب گفت: عمده افرادی که به‌صورت مستمر با سریال «سلمان فارسی» همکاری می‌کنند به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرارگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

وی گفت این اقدامات در دفتر مرکزی تهران، شهرک سینمایی غزالی، کارگاه‌ها و محل فیلم‌برداری و همین‌طور محل ساخت لوکیشن‌های شاهرود به‌طور مستمر انجام می‌شود.

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال گفت به‌منظور حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلم‌برداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.

فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف‌شده بود از دهم مرداد مصادف با عید سعید قربان در منطقه مجن شهرستان شاهرود از سر گرفته شد.

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات مرکز سیما فیلم است که با نمایش ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز به زندگی، زمانه و مهاجرت «سلمان فارسی» یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد.

فیلم‌برداری این سریال از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغازشده بود. با فراگیر شدن ویروس کرونا، لوکیشن‌های داخلی مانند شاهرود و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشن‌های خارجی در ترکیه گردید و سرانجام فیلم‌برداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد. بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و بازیگران ایرانی و خارجی از کشورهای یونان، مراکش، تونس و … در آن بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فیلم برداری سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد

به گزارش قدس آنلاین، براساس پیگیری های انجام شده 90 درصد از سریال «ناریا» پس از یک سال تصویربرداری شده و تا ماه دیگر نیز به‌پایان می‌رسد.

«ناریا» که اشاره‌ای به زندگی یکی از شهدای هسته ایران دارد، روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما...

این سریال 50 قسمتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور است و در آن بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، سامان صفاری در نقش سامان، محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان، آزیتا ترکاشوند،حسن اسدی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صداوسیما ساخته شده و جزو سریال‌های پر لوکیشن به حساب می‌آید؛ یکی از بازیگران این سریال درباره این موضوع پیشتر به خبرنگار فارس گفته بود: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد و حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • «سلمان فارسی» پروژه‌ای جریان‌ساز
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم