Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی رگبار باران در برخی استان ها از امروز تا روز چهارشنبه از آغاز کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه های همدیدی  آینده نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان های اردبیل، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات رشته کوه البرز و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارش امروز مربوط به استان گیلان است. تا روز سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می شود و دریای خزر تا روز دوشنه مواج خواهد بود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز بارش پراکنده در استان های ساحلی دریای خزر پیش بینی شده است. در شرق کشور پدیده غالب طی روزهای آینده وزش باد  گردوخاک است. دریای عمان در پنج روز آینده مواج پیش بینی شده است. روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پیش بینی شده دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت / بارش باران در چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک

ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد

ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع

آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی

انسدادهای اخیر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- سروآباد - پاوه

۷- رباط پشت بادام - بیاضه

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در استان‌های ساحلی خزر، شمال غرب، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارش امروز در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل و گیلان و امشب و فردا در خراسان‌های رضوی و شمالی، مازندران، گلستان و سمنان خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در بعضی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش انتظار می‌رود و شنبه بارشی در کشور نخواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه با ورود موج بارشی جدید به کشور، در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی مجدد بارش رخ خواهد داد و پنجشنبه کاهش دمای محسوسی را در شمال شرق کشور خواهیم داشت.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا جمعه در شمال شرق، شرق و بعضی نقاط جنوب کشور و امروز و فردا در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: دریای خزر امروز و فردا و خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا روز جمعه مواج خواهد بود؛ همچنین از جمعه تا یکشنبه هفته آینده افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ خواهد داد.

کد خبر 751922

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت / بارش باران در چالوس و هراز
  • کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد شدید در نواحی غربی کشور
  • هشدار نارنجی برای ۵ استان | کاهش دمای محسوس در شمال شرق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در این نقاط مختلف کشور طی دو روز آینده
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور 
  • پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز