Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا گلپایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت برج‌سازی در تهران، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی، قرار است برای ساخت برج یک چارچوب کلی در نظر بگیرند و بر همین اساس قرار شده است در هر شهر متناسب با مقتضیات آن ضوابط خاص هر شهر تهیه شده و به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که برج‌سازی یا بلندمرتبه‌سازی باید بر اساس این ضوابط انجام شود، اظهار کرد: در تهران نیز مقدمات کار آغاز شده و برای طی مراحل نهایی این ضوابط را به کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال می‌کنیم که در صورت تصویب از این پس صدور مجوز بلندمرتبه‌سازی بر اساس آن انجام خواهد شد.

معاون شهرسازی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر فعلا برج‌سازی در تهران متوقف شده است مگر با مصوبه شورای عالی معماری؛ همه منتظر هستیم تا ضوابط خاص بلندمرتبه‌سازی در تهران توسط شورای عالی معماری تصویب شود تا ملاک عمل قرار گیرد.

کد خبر 540408 برچسب‌ها برج

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برج شورای عالی معماری و شهرسازی سازی در تهران برج سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مهدی قلندری گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.
وی تاکید کرد: همه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است