Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@15:36:29 GMT

سه مخاطره ویروس کرونا در ماه‌های آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۷۶۲

سه مخاطره ویروس کرونا در ماه‌های آینده

رویداد۲۴  نادر توکلی، روز شنبه در نشست خبری که در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: متأسفانه رفتار ویروس کرونا هنوز ناشناخته است و از همین رو در مواجهه با این بیماری دچار مشکل هستیم.

وی با طرح این سوال که چقدر می‌توانیم محدودیت‌ها را در دراز دنبال کنیم، افزود: سه مخاطره عمده در مواجهه با این ویروس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: مخاطره اول، مراسم عزاداری ماه محرم است. مخاطره دوم، شیوع آنفلوانزا است و مخاطره سوم کرونا، روزهای تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: داروی ۲۴ ساعته برای پیشگیری از کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، تاکید کرد: اگر بتوانیم این سه موضوع را خوب مدیریت کنیم و شرایط را به نحوی جلو ببریم، شاید به ثبات در بیماری کرونا برسیم.

توکلی در عین حال، از اینکه هنوز استفاده از ماسک برای برخی از مردم جا نیفتاده است، افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی به درستی رعایت شود، می‌توان به ثبات نسبی در کنترل بیماری رسید.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   براساس هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۶ و با توجه به بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و بافعالیت متناوب امواج بارشی،  وقوع رگبار باران و رعد و برق همراه باوزش بادگاهی شدید (با احتمال گرد و خاک) پیش بینی می شود.

 در این شرایط مخاطره رگبارمتناوب باران ورعد و برق (در نقاط مستعد بارش تگرگ) همراه با تندباد لحظه ای از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده در کلیه مناطق استان محتمل است.

 بر اثر این مخاطره احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی  شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

 در این شرایط آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها، خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و احتیاط در فعالیت های کوهنوردی، احتیاط در ترددهای شهری و جاده ای، محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان غربی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد