Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@08:09:48 GMT

پیداشدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۹۹۵

پیداشدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان!

نوزاد تازه متولد شده‌ای که تنها چند ساعت پس از تولدش در خیابان رها شده بود پیدا شد. والدین نوزاد پس از تولدش هنگامی که متوجه شدند فرزند آن‌ها دختر است آن را در میان بوته‌های نزدیک به سطل آشغال خیابان رها کرده بودند. یک رفتگر خیابانی حین تمیزکردن خیابان متوجه این کودک شد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. پلیس به همراه اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر و این کودک پس از آزمایشات اولیه پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ویدئویی که منتشر شده است ماموران پلیس را که در محل پیداشدن کودک حضور دارند نشان می‌دهد. در صحنه دیگر این کودک در آغوش پرستار بیمارستان دیده می‌شود. این اتفاق در شهر «دونگوان» واقع در استان گوانگ دونگ در جنوب چین رخ داد. پلیس در تاریخ ۲ آگوست پدر و مادر این کودک را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کرد.

والدین این کودک پس از شناسایی شدن به پلیس گفتند از آنجایی که آن‌ها دارای دو دختر بودند انتظار داشتند تا فرزند سوم آن‌ها پسر باشد. آن‌ها گفتند پس از آنکه متوجه شدند فرزند سومشان نیز دختر است تصمم گرفتند آن را در خیابان رها کنند. این کودک در تاریخ ۲۹ جولای در آپارتمان اجاره‌ای پدر و مادرش به دنیا آمده بود. «لی»، مادر ۲۱ ساله این کودک گفت: او و شوهرش پس از تولد فرزندشان بسیار ناامید و سرخورده شده بودند. «ژانگ»، پدر ۲۴ ساله این کودک نیز به پلیس گفت: آرزو داشت تا فرزند سوم او و همسرش یک پسر باشد.

گفتنی است؛ این کودک پس از ترخیص از بیمارستان به یک پرورشگاه کودک تحویل داده شده است. همچنین بنا به گزارش رسانه‌های چین والدین این کودک در صورت محاکمه در دادگاه حداکثر به ۵ سال زندان محکوم خواهند شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نوزاد سطل آشغال نوزاد رها شده پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله با اشاره به استمرار تحقیقات در خصوص پرونده گم شدن "یسنا دیدار"گفت: ۴ نفر در ارتباط با مفقودی دخترک کلاله‌ای دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سیدجواد میردوستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل اصلی ربایش "یسنا دیدار " (کودک کلاله ای) شناسایی و دستگیر شده اند.
وی گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی افزود: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
گفتنی است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • «کارگری که یسنا را دزدیده بود، قصد فروش او را داشت»
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده